دومین سالگرد رحلت سید احمد جعفری برگزار شد

دومین سالگرد رحلت آیت الله سید احمد جعفری موسس حوزه علمیه جعفریه و حجت و اولین امام جمعه زرند عصر شنبه با حضور حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه زرند، حبیب اله خنجری فرماندار زرند، اعضا شورای تامین و شورای شهر، جمعی از فرهنگیان، دانشگاهیان، طلاب و قشرهای مختلف مردم قدرشناس شهرستان زرند در حسینیه سقاخانه ابوالفضل (ع) زرند برگزار شد.

Jafariدومین سالگرد رحلت آیت الله سید احمد جعفری موسس حوزه علمیه جعفریه و حجت و اولین امام جمعه زرند عصر شنبه در حسینیه سقاخانه ابوالفضل (ع) زرند برگزار شد.

صدای زرند: به گزارش ایرنا این مراسم با حضور حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه زرند، حبیب اله خنجری فرماندار زرند، اعضا شورای تامین و شورای شهر، جمعی از فرهنگیان، دانشگاهیان، طلاب و قشرهای مختلف مردم قدرشناس شهرستان زرند برگزار شد.

حجت الاسلام ادیب یزدی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید احمد جعفری گفت: این شخصیت بزرگوار از بالاترین و عالی ترین دانش ها که همان دانش قرآن است، بهره مند بود.

وی افزود: نور بصیرت است که به انسان آماده پذیرش نور الهیت، آگاهی و دانائی می دهد، چون بصیرت نتیجه اخلاص و پاکی و صفای دل است.

وی اظهار کرد: یکی از نشانه های این بصیرت حضرت علامه جعفری در شهرستان زرند بود که با صفای باطن خود در دوران انقلاب، مردم این خطه را رهبری و راهنمایی کردند و هرگز دنبال مال دنیا نرفتند و به تکلیف عمل کردند.

حجت الاسلام ادیب یزدی گفت: دنبال پاکی و صداقت باشید و آن مستلزم اخلاص و پاکی باطن است.

او اظهار کرد: فقدان علمایی همچون آیت الله سید احمد جعفری جای تاسف است .

وی در ادامه گفت: کلامی بالاتر از این نیست که ما و انقلاب ما برحق است چرا که اساس و پایه این انقلاب را فردی عالم و بصیر و آگاه و مخلص، رهبری کرد.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) کجا دوره سیاست را دیده بود که دوران ۸ ساله جنگ نابرابر را رهبری کردند؟ اما نور بصیرت در قلب این مرد بزرگ الهی باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

در ادامه این آیین اشعاری توسط سید حجت جعفری فرزند مرحوم استاد سید احمد جعفری قرائت شد و در ادامه نیز نماهنگی از زندگی و سخنرانیهای استاد جعفری پخش شد.

انتهای پیام/