برگزاری همایش آشنایی با حریم‌ها و خطرات برق در زرند

همایش عمومی آشنایی با حریم‌ها و خطرات شبکه توزیع برق شهرستان زرند با حضور جمعی کارکنان شاغل در پروژه‌های ساختمانی برگزار شد.

همایش عمومی آشنایی با حریم‌ها و خطرات شبکه توزیع برق شهرستان زرند با حضور جمعی کارکنان شاغل در پروژه‌های ساختمانی برگزار شد.

13920713000327_PhotoAبه گزارش صدای زرند به نقل از فارس، ظهر امروز همایش عمومی آشنایی با حریم‌ها و خطرات شبکه توزیع برق شهرستان زرند با حضور جمعی کارکنان شاغل در پروژه‌های ساختمانی برگزار شد.

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در این همایش اظهار داشت: امروزه نیروی انسانی زبده و کارآزموده به عنوان اصلی‌ترین سرمایه در عرصه سازندگی جامعه محسوب می‌شود و حفظ نیروی انسانی متخصص و فعال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمد اله ‌داد خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان صنعت برق برای پیشگیری از حوادث ناشی از برق گرفتگی لازم است، خود را مسئول جان افراد و منابع دولت و کشور بدانند و برای اجرای قوانین و مقررات موجود رعایت اصول فنی و ایمنی در مورد شبکه‌های توزیع برق آموزش‌های لازم ارائه شود.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان زرند هم در این همایش گفت:  به دلیل رشد ساخت و سازهایی که در شهرستان زرند صورت می‌گیرد و عدم آشنایی کامل کارفرمایان و کارکنان شاغل آنها در پروژه‌های ساختمانی از حریم شبکه‌های برق و همچنین عدم هماهنگی لازم از سوی دست‌اندرکاران ساخت و ساز با متولیان شبکه‌های برق موجب بروز حوادث غیرقابل جبرانی می‌شود.

افشین علا ابراز داشت: در همین راستا به منظور آشنایی مردم اقدام به برگزاری این همایش کردیم  تا همه متولیان امر را با  اصول صحیح ایمنی در ساخت و سازها آشنا کنیم.

انتهای پیام/