مراسم بزرگداشت “روز مهندسی” در مجتمع سنگ آهن جلال آباد

بمناسبت پنجم اسفند ماه، خجسته زاد روز دانشمند و فیلسوف بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، مراسم بزرگداشت این روز با حضور فرماندار محترم شهرستان زرند و کلیه کارشناسان و مهندسان در مجتمع سنگ آهن جلال آباد برگزار گردید.

بمناسبت پنجم اسفند ماه خجسته زاد روز دانشمند و فیلسوف بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندسی، مراسم بزرگداشت این روز با حضور فرماندار محترم شهرستان زرند و کلیه کارشناسان و مهندسان در مجتمع سنگ آهن جلال آباد برگزار گردید.

SedayeZarand.IR12

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی سنگ آهن جلال آباد؛ در این مراسم مهندس حسین میرزایی مدیر مجتمع ضمن عرض خیر مقدم و تبریک این روز به جمع حاضر اظهار داشت: همه ما باید قدردان افکار ناب و اندیشه سترگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) معمار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، شهدا و ایثارگران باشیم که جان خود را در راه تثبیت و تداوم ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی هدیه کردند.

مدیر مجتمع سنگ آهن جلال آباد ضمن اشاره به طرح های توسعه مجتمع و حفظ سطح اشتغال افزود: با اجرای عملیات اکتشاف و اجرای طرحهای توسعه ای سطح اشتغال طی سالهای آینده افزایش خواهد یافت.

در ادامه حاج آقا حسن زاده، مشاور فرهنگی مجتمعسنگ آهن جلال آباد، ضمن عرض تبریک این روز در سخنانی به شرح زندگانی خواجه نصیرالدین طوسی پرداخته و گفت: وظیفه تمامی کارشناسان و مهندسین سختکوش در هر جای ایران اسلامی بکار بردن تمام تلاش خود در جهت آبادانی و سازندگی کشور خواهد بود.

در ادامه این مراسم حبیب ا… خنجری، فرماندار زرند، ضمن تشکر از آقای مهندس میرزایی گفت: بسیار خرسندم که در این روز بزرگ بعنوان اولین سفر کاری خود، بازدید از مجتمع سنگ آهن جلال آباد و حضور در بین پرسنل سختکوش این معدن که در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید مشغول فعالیت هستند نصیب بنده شد.

فرماندار زرند ضمن اشاره به وجود مراکز صنعتی و معدنی متعدد در زرند اظهار داشت: امیدواریم با تعامل هر چه بیشتر بین مدیران صنعتی و معدنی شاهد توسعه و شکوفایی همه جانبه شهرستان در آینده باشیم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از زحمات و تلاشهای مهندسین مجتمع سنگ آهن جلال آباد تقدیر بعمل آمد.

لازم بذکر است فرماندار زرند و هییت همراه از بخش های مختلف معدن شامل پیت اصلی استخراج و سیستم خردایش و پر عیار سازی بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند تولید این مجتمع قرار گرفتند.

انتهای پیام/