اولین همایش مقابله با آسیب های شبکه های ماهواره ای در زرند برگزار شد

دراین همایش دکتر قاسمی کبریا استاد دانشگاه به مشکلات فعلی جوامع بشری اشاره کرد و گفت: در گذشته رفاهیات جوامع در حد پایینی بود و جامعه از آرامش بهتری برخوردار بود، ولی امروزه با گسترش سیستم های ارتباطی به خصوص ماهواره و استفاده نابجا از آنها جامعه دچار ناهنجاری هایی شده است.

اولین همایش مقابله با آسیب های اجتماعی با محوریت شبکه های ماهواره ای با حضور معاونان و مربیان پرورشی، مربیان بهداشت و تربیت بدنی و باسخنرانی دکترقاسمی کبریا در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

GhasemiKebria

صدای زرند: به گزارش”صبح زرند”، دراین همایش دکتر قاسمی کبریا استاد دانشگاه به مشکلات فعلی جوامع بشری اشاره کرد و گفت: در گذشته رفاهیات جوامع در حد پایینی بود و جامعه از آرامش بهتری برخوردار بود، ولی امروزه با گسترش سیستم های ارتباطی به خصوص ماهواره و استفاده نابجا از آنها جامعه دچار ناهنجاری هایی شده است.

وی به شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک اشاره کرد و بیان داشت: هدف اصلی این شبکه ها تزلزل ایجاد کردن در بنیاد خانواده ها می باشد.

قاسمی کبریا یکی دیگر از اهداف این شبکه ها را بالا بردن فرهنگ مصرف گرایی و دوری از تولید بیان کرد.

AzadUni

این استاددانشگاه افزود: آن قسمتی از وقت و فرصت هایی که در کنار ماهواره سپری می شود مال خودمان نیست و عمر گرانبهای خود را در راه هایی صرف می کنیم که جز بی ارزشی و تباهی چیز دیگری به دنبال ندارد.

وی خطاب به معاونان و مربیان پرورشی گفت: وظیفه شما در قبال دانش آموزان سنگین و بزرگ است و بایدانتقال دهنده فرهنگ صحیح به خانواده ها و دانش آموزان باشید.

انتهای پیام/