"آدرنالین سیاسی"، گامی نو از صدای زرند/

از اصلاح‌طلبان تا اصولگرایان

رسانه‌های مطالبه‌گر و مردم‌مدار همیشه سعی کرده‌اند بدون وارد شدن به بازی‌‌های چند لایه‌ی سیاسی و جناحی، عملکرد بی‌طرفانه‌ای در حوزه خبر داشته باشند.

رسانه‌های مطالبه‌گر و مردم‌مدار همیشه سعی کرده‌اند بدون وارد شدن به بازی‌‌های چند لایه‌ی سیاسی و جناحی، عملکرد بی‌طرفانه‌ای در حوزه خبر داشته باشند.

صدای زرند – حسن‌ضیاءالدینی: صدای زرند که اکنون فراگیرترین رسانه‌ی زرند و کوهبنان و یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های استان کرمان می‌باشد از این قاعده مستثنی نیست و مدیران این درگاه خبری سعی کرده‌اند چاشنی صداقت و مطالبه‌گری، بیشترین وزن را در ترازوی فعالیت‌شان به خود اختصاص دهد؛ اما در این میان مخاطبانی از سر آگاهی یا ناآگاهی اَنگ جناحی به این بُنگاه خبری می‌زنند.

اما شاید برخی افراد حق داشته باشند؛ شائبه‌ی این ذهنیت تا حدی برمی‌گردد به این حقیقت که پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی صدای زرند در زمانی پا به عرصه ظهور گذاشت و مدیران آن توانستند در هر خانه زرندی ضریب نفوذ این پایگاه خبری را نهادینه کنند که قرعه‌ی مدیریت شهر‌ستان به نام اصلاح‌طلبان زده شد و پیوست آن تمام ادارات خبرساز مستقیم یا غیرمستقیم با مدیریت این جناح ظهور و بروز کرد، و به همین نسبت بیشترین اخبار منتشر شده در این رسانه خبری به این جناح سند زده شد!

عده‌ای نیز چون توان رقابت با این رسانه را ندارند و نیک می‌دانند امروز رسانه، برترین ابزار قدرت می‌باشند با این ترفند در صدد به حاشیه بردن صدای زرند هستند تا ماهی منافع خویش را از مهندسی کردن اخبار صید کنند.

اما واقعیت انکارناپذیر در حوزه مدیریت زرند و کوهبنان بر این حقیقت استوار است که علی‌رغم عدم پیروزی اصولگرایان در پنج دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، و ناکام ماندن در تصاحب اکثریت کرسی‌های شورا اسلامی شهر زرند، عملکرد قابل قبولی در آبادانی و توسعه شهر در پست‌های انتصابی داشته‌اند.

برای نمونه کلنگ و توسعه ابتدایی کارخانه فولاد زرند ایرانیان (تیرماه ۱۳۸۶) در زمانی زده شد که سُکانداری بزرگترین ساختمان میدان نون و قلم زرند با اصولگرایان بود؛ و یا ۵ سالی که ساخت کارخانه کک‌سازی شرکت میدکو به طول انجامید، مدت ۴ سالش در زمان اصولگرایان مدیریت شد.

جالب اینکه رکورد کمترین زمان ساخت کارخانه صنعتی زرند (۲۸ ماه، کنسانتره فولاد زرند ایرانیان) در زمان حکومت اصولگرایان به منصه‌ظهور رسید؛ که این خود واگویه‌ای مسلم بر این موضوع است که “هر دو جناح در توسعه شهرستان نقش داشته‌اند”.

مضافاً نباید فراموش کرد بزرگترین اولویت که موجب سرمایه‌گذاری ۵۵ درصد شرکت توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) در زرند شد وجود مدیریت با ثبات، چه در زمان اصولگرا و چه اصلاح‌طلب بوده است و اولویت‌ها و دلایل بعدی هم وجود پتانسیل‌هایی مانند: وجود زغالسنگ، سنگ آهن و نیروی کار ارزان در منطقه بوده است.

اما در هر صورت صدای زرند همیشه سعی داشته است که بی‌طرفی و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهد تا بتواند بازیچه‌ی رفتارهای افراد سیاسی نباشد، هرچند شاید با توجه به نکات ذکر شده در نگاه برخی افراد در این زمینه موفق نبوده است…

صدای زرند به همین منظور، برای پر کردن این خلع ذهنی و تعادل بخشیدن به این مسئله، بخش جدیدی به نام “آدرنالین‌سیاسی” با هدف تولید محتوا در قالب مصاحبه، مطالبه‌گری و درخواست مطالب روز و… (در چارچوب قانون و مقررات) از افراد شاخص تمام جناح‌هایی که در چارچوب نظام حرکت می‌کنند به خط تولید محتوایی خود افزوده است تا شاهین صداقتش واضح‌تر چشم نوازی کند.

این مطالب و مصاحبه‌ها به صورت منظم و با اطلاع قبلی در پایگاه خبری صدای زرند انتشار داده خواهد شد؛ باشد که بتوانیم برای آبادانی و پیشرفت زرند و کوهبنان با “بی‌طرفی و مطالبه‌گری” همچنان انتخاب اول شما باشیم.

 

انتهای پیام/