بیانیه گام دوم انقلاب خنثی کننده ی توطئه های دشمن است

معاون سیاسی سپاه پاسداران در همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت شهرستان زرند با بیان لینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب را دنبال کنیم، گفت: بیانیه دوم انقلاب خنثی کننده ی توطئه های دشمنان است و برای مقابله با دشمنان باید این بیانیه را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت شهرستان زرند با بیان لینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب را دنبال کنیم، گفت: بیانیه دوم انقلاب خنثی کننده ی توطئه های دشمنان است و برای مقابله با دشمنان باید این بیانیه را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

به گزارش صدای زرند، سردار دکتر “یدالله جوانی” معاون سیاسی سپاه پاسداران در این نشست که عصر دیروز در تالار فرهنگیان برگزار شد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه به دنبال برجسته کردن عظمت چهل ساله انقلاب و شناخت دشمن، آگاه سازی نسل جوان و ایحاد حرکت های عمومی بوده است.

وی بیان داشت: انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از آن حفاظت کنیم و برگزاری صحیح انتخابات بر عهده شورای نگهبان است.

وی با بیان اینکه در چهل سال گذشته مردم حرف اول و آخر را در نظام اسلامی زده اند که باید این امر را پاس داشت، تصریح کرد: امروزه دشمنان در تلاشند تا نقاط قوت ما را به آسیب تبدیل کنند و بتوانند روی افکار جامعه تاثیر بگذارند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران افزود: شورای نگهبان و ناظرین آن، سیانت کنندگان انتخابات هستند تا انقلاب اسلامی ضربه نخورد.

وی با اذعان به اینکه در دی ماه سال ۸۸ فتنه ای بر پا شد و بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند، اظهارداشت: اما باید این را بدانیم که تقلب در انتخابات ایران یک امر ناممکن است و برگزاری انتخابات سالم از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی است.

سردار جوانی بیان داشت: ظالمان جهان نگران این هستند که انقلاب اسلامی تمدن سازی کند و خوشبختانه امروزه جمهوری اسلامی پرچم دار مسائل مختلف در جهان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: امروزه دشمن از لشکرکشی نظامی به ایران بسیار ترس دارد چون که ایران اسلامی بسیار قدرتمند شده است.

وی با اشاره به اینکه ما باید روز به روز بر بُرد موشک هایمان بیفزاییم، تأکید کرد: دشمن در سه حوزه اقتصادی، روانی و اقدامات عملی برای بی ثبات کردن کشور ما برنامه دارد.

سردار جوانی با اعلام اینکه مشکلات اشتغال در جامعه باید با اصلاح مدیریت رفع شود، اذعان داشت: امسال سال رونق تولید است و خوشبختانه آمارها در این زمینه خوب است و با همت مسئولین باید این آمارهای بهتر شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه هدف دشمن، سوریه سازی ایران بود، گفت: امروزه دشمن پول خرج می کند تا ثبات ایران را خراب کند اما ما باید از لحاظ اقتصادی به نقطه ای برسیم که دیگر تحریم ها روی ما تاثیری نداشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن برای نابودی نهاد خانواده هرکاری می کند، تاکید کرد: دشمن امروزه از طریق جنگ نرم و پروژه نفوذ و با استفاده از شبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی در حال اجرای اهداف خود در جامعه می باشد.

سردار جوانی بیان داشت: امروزه ایران اسلامی سرپنجه های بسیار قوی دارد و مسلمانان باید متحد شوند تا دشمن را زیر پا له کنند.

“علی پوررنجبر” سرپرست دفتر نظارت و شورای نگهبان در شهرستان زرند نیز در این همایش ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز تاسیس این نهاد مقدس، بیان کرد: اعضای شبکه نظارت انتخابات شهرستان زرند باید از هم اکنون به فکر باشند تا در آن زمان انتخابات مشکلی رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه همه ناظرین باید تحلیل کافی از وضعیت جامعه داشته باشند، گفت: امید به انقلاب باید توسط ما در بین جوانان ترویج داده شود.

 

hamayesh nazerin shora negahban 1

hamayesh nazerin shora negahban 2

hamayesh nazerin shora negahban 3

hamayesh nazerin shora negahban 4

hamayesh nazerin shora negahban 5

hamayesh nazerin shora negahban 6

hamayesh nazerin shora negahban 7

hamayesh nazerin shora negahban 8

hamayesh nazerin shora negahban 9

hamayesh nazerin shora negahban 10

hamayesh nazerin shora negahban 11

 

انتهای پیام/