۱۷ دانش آموز برگزیده زرندی به مسابقات فرهنگی و هنری کشوری راه یافتند

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان زرند از راه یابی ۱۲ دانش آموز زرندی به صورت انفرادی و ۵ دانش آموز در قالب یک گروه به مسابقات فرهنگی و هنری کشوری خبر داد.

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان زرند از راه یابی ۱۲ دانش آموز زرندی به صورت انفرادی و ۵ دانش آموز در قالب یک گروه به مسابقات فرهنگی و هنری کشوری خبر داد.

“محمد رسول ابراهیمی پور” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۸۹۱ دانش آموز زرندی در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کردند، اظهارداشت: از این تعداد هزار دانش آموز در مسابقات شهرستانی حائز رتبه شدند و از این تعداد ۲۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان زرند با اشاره به اینکه در مرحله استانی ۱۰۵ دانش آموز زرندی رتبه کسب کردند، گفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان در مقطع ابتدایی به صورت شهرستانی، دانش آموزان در مقطع متوسطه اول به صورت استانی و دانش آموزان در مقطع متوسطه دوم به صورت کشوری به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳ دانش آموز زرندی به مرحله کشوری راه یافت، خاطرنشان ساخت: در سال جاری نیز فاطمه نعیمی از دبیرستان دخترانه شاهد در رشته پته دوزی، هلیا حسن زاده از دبیرستان دخترانه شاهد در رشته سفالگری، الهه امیری از دبیرستان الزهرا در رشته رنگ روغن، فاطمه پوررحمانی از دبیرستان الزهرا در رشته مداد رنگ، هانیه ترک زاده از دبیرستان الزهرا در رشته پاستل، ملیکا حسن زاده از دبیرستان الزهرا در رشته کاریکاتور، ریحانه علیزاده از دبیرستان الزهرا در رشته قلم فلزی، فائزه فیروزی از دبیرستان الزهرا در رشته طراحی زغال، فاطمه حسنخانی از دبیرستان رضوان در رشته پته، ابوالفضل ثمره از دبیرستان شاهد در رشته قلم زنی مس، فاطمه زارعی از دبیرستان فرزانگان در رشته شعر، فاطمه محمدی از دبیرستان فرزانگان در رشته نقالی و مریم رضازاده از دبیرستان شاهد در رشته فیلم کوتاه با کسب رتبه اول در بخش انفرادی در دوره متوسطه دوم به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: در مرحله گروهی نیز فاطمه مومنی، رقیه اسمعیلی، فاطمه عرب، فائقه اکبر زاده و نجمه مهدوی با کسب رتبه اول به صورت مشترک به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

انتهای پیام/