آسیب به سه واحد مسکونی در زرند بر اثر نفوذ آب

سه واحد مسکونی در یکی از محله های شهر زرند بر اثر نفوذ آب جاری در شبکه قدیم این محله دچار خسارت شد.

Hadesehسه واحد مسکونی در یکی از محله های شهر زرند بر اثر نفوذ آب جاری در شبکه قدیم این محله دچار خسارت شد.

به گزارش “صدای زرند“، مسوول دفتر فنی فرمانداری زرند روز پنجشنبه درباره این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: با اعلام یکی از شهروندان مبنی بر خسارت به چند واحد مسکونی در خیابان مصلی زرند بلافاصله به محل عزیمت و مشاهده شد که حدود ۲ سال قبل شبکه آب آشامیدنی جدید در این منطقه اجرا شده اما متاسفانه آب در شبکه قدیم در جریان بوده است.

علی امیری افزود: نفوذ آب باعث فروکش کردن کف پارکینگ یک واحد مسکونی، ترک خوردن قسمتی از دیوارها و سقف ۳ واحد مسکونی و پر شدن چاه های فاضلاب آنها شده اما خوشبختانه خسارت جانی در بر نداشته است.

مسوول ایمنی و آتش نشانی زرند هم گفت: بر اثر نفوذ آب خساراتی به سه واحد مسکونی وارد شده است و احتمال افزایش خسارت وجود دارد.

جواد مهدوی به صاحبان این واحدهای مسکونی توصیه کرد منازل خود را ترک کنند تا موضوع بررسی شود.

یکی از خسارت دیدگان خیابان مصلی زرند نیز گفت: مدتی قبل متوجه نم بودن دیوارهای ساختمان شدم تا اینکه مشاهده کردیم دیوار و سقف خانه ترک خورده است.

حسین جمالی زاده افزود: خدا را شکر می کنیم که اعضای این خانواده ها زیر آوار نرفتند.

یکی دیگر از خسارت دیدگان هم گفت: هنگامی که خواستم خودروی خود را داخل پارکینگ بیاورم ناگهان صدایی زیر خودرو بلند شد که فکر کردم لاستیک پنچر شده اما وقتی از خودرو پیاده شدم زیر چرخ، حفره ای ۲ متری ایجاد شده بود.

اثنی عشری افزود: بلافاصله با رعب و وحشت اعضای خانواده را از منزل بیرون بردم و پس از حضور ماموران آب و فاضلاب متوجه شدیم آب از شبکه قدیم به زیر ساختمان سرایت کرده است.

وی گفت: حدود ۲ سال قبل شبکه آب جدید در این کوچه اجرا شد و من از مسوولان پرسیدم که شبکه قدیم از سرویس خارج شده و آنها اطمینان دادند دیگر نگران شبکه قدیم نباشند که آب آن قطع است.

انتهای پیام /