مراسم جشن تکلیف دانش آموزان شاهد و ایثارگر برگزار گردید

اجتماع معنوی و شورانگیز مراسم جشن تکلیف دانش آموزان شاهد و ایثارگر صبح دیروز با حضور اولیای محترم دانش آموزان و مسئولین ستاد اجرائی شاهد برگزار شد.

اجتماع معنوی و شورانگیز مراسم جشن تکلیف دانش آموزان شاهد و ایثارگر صبح دیروز با حضور اولیای محترم دانش آموزان و مسئولین ستاد اجرائی شاهد در محل نمازخانه مجتمع آموزشی فرزندان شاهد زرند برگزار شد.

SedayeZarand.IR-JT003

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند در روز پنجشنبه ۸/۱۲/۹۲ طی مراسمی از ساعت ۸ صبح  با حضور سبز اولیای محترم دانش آموزان و مسئولین ستاد اجرائی شاهد جشن عبادت و بندگی دانش آموزان شاهد و ایثارگر دختر پایه سوم ابتدائی در محل نمازخانه مجتمع آموزشی فرزندان شاهد زرند برگزار گردید.

در این اجتماع معنوی و شورانگیز، دختران دانش آموز در هاله ای از عصمت و پاکی و در حالی که مقنعه های سفید مزین به گل بر سر و شاخه های گل دردست داشتند آغاز بندگی خداوند را جشن گرفتند.

حجه الاسلام رحمانی از مدرسین حوزه علمیه ضمن تبریک جشن عبادت و تکلیف دختران دانش آموز را به آنان و اولیائشان تبریک گفتند و این نوباوگان را به قدردانی از این دوران شیرین عمر و فراگیری و آشنایی با آداب عبادت، نماز و نیایش به درگاه خداوند متعال سفارش کردند.

در ادامه این اجتماع معنوی، ضمن اجرای چندین برنامه فرهنگی هنری و اقامه نمازجماعت ظهر و عصر هدایایی در ارتباط با مسئله نماز به هرکدام از دانش آموزان برسم یادبود تقدیم گردید.

SedayeZarand.IR-JT001 SedayeZarand.IR-JT002 SedayeZarand.IR-JT003