آغاز صدور مجوز برای برپایی موکب های صلواتی ویژه محرم و صفر در زرند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند از آغاز صدور مجوز برای برپایی ایستگاه‌ها و موکب های صلواتی ویژه محرم و صفر خبر داد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند از آغاز صدور مجوز برای برپایی ایستگاه‌ها و موکب های صلواتی ویژه محرم و صفر خبر داد.

حجت الاسلام “طاهر آقا مولایی” در این باره در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، بیان داشت: در راستای ساماندهی ایستگاه‌ها و موکب های صلواتی ویژه ایام محرم و صفر، همشهریان باید برای اخذ مجوز برپایی ایستگاه‌ها و موکب های صلواتی به اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه کنند.

وی گفت: همشهریان جهت برپایی ایستگاه‌ها و موکب های صلواتی ویژه محرم و صفر تنها از تاریخ دوم شهریورماه تا ششم شهریورماه فرصت دارند جهت اخذ مجوز فعالیت موکب خود اقدام نمایند.

وی افزود: موکب ها، چادرها و ایستگاه های صلواتی که بدون هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی درسطح شهر برپا شود، توسط شهرداری و نیروی انتظامی جمع آوری و به طور جدی و قانونی با آن ها برخورد می شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند ادامه داد، گفت: هشمهریان باید شرایط مکان موکب نزدیک مسجد باشد(هماهنگی لازم با هیئت امنای مساجد صورت پذیرفته باشد.)، محل موکب موجب تداخل در رفت و آمد نباشد، یک روحانی، مسئول موکب را معرفی، و در کنار عوامل موکب همراهی نماید، مسئول موکب به همراه عوامل موکب موظف به نظافت اطراف موکب هستند، مسئول و عوامل اصلی موکب به منظور دریافت کارت بهداشت به اداره بهداشت معرفی، جهت دریافت کارت بهداشت دوماهه اقدام نمایند را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/