همایش بزرگ آزادگان شهرستان های زرند، کوهبنان و راور برگزار شد

آئین تجلیل ازآزادگان سرافرازشهرستان های زرند ، کوهبنان و راور که پس از سال ها تحمل رنج و مشقت دوران اسارت پا به میهن اسلامی گذاشتند در محل تالار اجتماعات کارخانه کک سازی و پالایش قطران شهرستان زرند برگزار گردید .

آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان های زرند، کوهبنان و راور که پس از سال ها تحمل رنج و مشقت دوران اسارت پا به میهن اسلامی گذاشتند در محل تالار اجتماعات کارخانه کک سازی و پالایش قطران شهرستان زرند برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار صدای زرند، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند آئین تجلیل از جمع کثیری از آزادگان شهرستانهای زرند، کوهبنان و راور با حضورحجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه، گروهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و “خنجری” مدیرکل حوزه استانداری و جمعی از مدیران اجرائی شهرستان در محل تالار اجتماعات کارخانه کک سازی و پالایش قطران شهر زرند برگزار گردید.

این مراسم که با اجرای چندین برنامه فرهنگی هنری همراه بود “احمد گروهی” مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان طی سخنانی با گرامیداشت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز که پس از سال ها تحمل رنج و مشقت دوران اسارت پا به میهن اسلامی گذاشتند، رشادتها، جانفشانی ها این آزادگان عزیز که با مقاومت و از خودگذشتگی موجبات سربلندی و عزت وسرافرازی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کردند؛ قابل تقدیر برشمرد.

وی تصریح کرد: در حقیقت آزدگان دلاور و سرافزار با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه پایداری و صبر بودند، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر گذاشته و شکوه مقاومت و سرافزاری را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

گروهی اضافه کرد: استان کرمان دارای ۱۲۵۹ آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس است که هر کدام از آن ها برگ زرینی از افتخارات استان هستند که با تمام وجود برای خدمت‌رسانی به آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

در ادامه حجت الاسلام “علی ابراهیمی” نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند ضمن عرض خیر مقدم از حضور تمامی آزادگان عزیز در این مراسم معنوی تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت : آزادگان سرافراز با توکل به خدا و با صبر و استقامت در دل جبهه استکبار، ایمان و ولایتمداری را معنا کردند،

وی افزود: آزادگان بزرگوار، سخت‎ترین شرایط و شکنجه‎های دشمنان را با استقامت و صبوری تحمل کردند و امروز به برکت آن سختی‌ها و مقاومت‌ها ایران اسلامی در موقعیت برتر و ممتاز در تاریخ قرار دارد که مایه فخر و مباهات برای همه ماست.

امام جمعه زرند با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیرخم گفت: عید غدیر، عید امامت و ولایت و یکی از برترین اعیاد مسلمانان است که به دستور خداوند، علی بن ابی طالب به عنوان پرچمدار امت اسلامی منصوب شد تا بعد از پیامبر (ص) مردم توسط ایشان رهبری شوند.

وی زنده نگه داشتن عید غدیر خم را وظیفه مسلمانان شیعه برشمرد و افزود: انشاالله پرچم پرافتخار امامت و ولایت روی این کره خاکی از برکت شما آزادگان و ایثارگران به اهتزاز درآید چراکه این روز مهمترین روز مومنان و مایه زندگانی و استمرار رشد دین مبین اسلام است.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم حسن عرب رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران زرند ضمن تبریک سالروز بازگشت حماسه سازان استقامت و پایداری به میهن عزیز ایران اسلامی اظهار داشت شهرستان زرند بیش از ۱۰۷ آزاده سرافراز دارد که از این تعداد ۱۱ نفر به دیار باقی شتافته اند که یاد و خاطره آنان را گرامی میداریم.

همایش بزرگ آزادگان شهرستان های زرند، کوهبنان و راور برگزار شد0 همایش بزرگ آزادگان شهرستان های زرند، کوهبنان و راور برگزار شد1 همایش بزرگ آزادگان شهرستان های زرند، کوهبنان و راور برگزار شد2

انتهای پیام/

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی *** انتشار دهنده : میثم رضازاده