خبر فوری خبر فوری/

اجناس داخلی ارزان می‌شود!!

به دنبال کاهش بی سابقه “قیمت هندوانه”، همه اجناس داخلی در صف کاهش قیمت قرار گرفت.

به دنبال کاهش بی سابقه “قیمت هندوانه”، همه اجناس داخلی در صف کاهش قیمت قرار گرفت.

صدای زرند؛ به گزارش سردبیر الرعایا با کاهش چشمگیر قیمت هندوانه، درصد امید به زندگی در سطح مردم کشور بویژه شهر زرخیز و صنعتی زرند، افزایش یافته است.

در این روزها جلسات بسیار مهمی پیرامون صنعت تبدیل در حال برگزاری است و به دستور متولیان امر، پژوهش های گسترده ای پیرامون علم نوظهور هانو (مجموعه علوم هندوانه ای) در حال پیگیری می‌باشد.

یکی از کارشناسان زبده صنعت غذایی در گفتگو با سردبیرالرعایا اظهار داشت:
لبخند ملیح رضایت بر لبان شهروندان نقش بسته است و مردم در این روزهای گرم، از مربای هندوانه به عنوان صبحانه، شربت هندوانه به عنوان یک نوشیدنی خنک و گوارا و شام هندوانه ای ویژه گیاه خواران استفاده می‌نمایند،
من حیث المجموع شهروندان در حال سیر یک لاکچری هندوانه ای می‌باشند.

همچنین “محمد اسلامی” مدیر همیشه فعال اداره میراث فرهنگی زرند که از هر جسم بی جان و جانداری برای برگزاری جشنواره‌های مفتی و کم هزینه استفاده می‌نماید، در حال تقدیم یک طرح ویژه به سازمان میراث فرهنگی کشور است؛ وی در نظر دارد با ثبت ملی چلو هندونه زرندی، ارزان ترین نوع چلو را در قالب “جشنواره چلوهندونه” به شهروندان عرضه نماید!!

همچنین در این باره مدیر برگزاری “جشنواره چلوهندونه زرندی” قیمت هر پرس چلوهندونه برند جشنواره را پنج هزار و پانصد تومان و دویست و بیست و یک پارسه اعلام نمود.

لازم به ذکر است نخبگان علوم هانو در حال بررسی استفاده از پوست هندوانه برای صنعت پوشک بچه می‌باشند، آنها اعتقاد دارند لایه بیرونی پوست هندوانه قابلیت نفودناپذیری زیادی دارد…

همچنین یکی از کارشناسان صنعت خودرو که نخواست نامش فاش شود مدعی شد شرکت سایپا در حال آزمایش قسمت تحتانی و کلفت پوست هندوانه ویژه بدنه پراید می‌باشد که با توجه به آزمایشات اولیه، کارشناسان مالی بر این باورند قیمت پراید با کاهش ده میلیون تومانی روبرو خواهد شد…

همچنین اخباری در خصوص استفاده از آب هندوانه در سلول های بنیادی،
قسمت قرمز هندوانه به لحاظ چسبندگی خاص خود در تولید سیمان و پوست هندوانه در عایق پشت بام در فضای مجازی منتشر گردیده است که صحت و سقم آن هنوز مشخص نیست.

در پایان از کشاورزان عزیز و رنج کشیده این مرز و بوم قدردانی می‌نماییم که حاصل دسترنج خود را تقریباً مجانی در اختیار مردمی که قدرتِ خرید ندارند ارزانی می‌دارند… واقعاً از شما عذرخواهی می‌کنیم، “هندوانه اگر برای شما نون نداره، برای مردم که آب داره، ولی مردم هم با نون می‌خورن که سیر بِشَن…!”

انتهای پیام/

انتشار دهنده : میثم رضازاده