حماسه اقتصادی تنها با حضور مردم در صحنه رقم می خورد

فرماندار زرند: اگر می خواهیم حماسه اقتصادی رقم بخورد باید مردم را به صحنه آورد و با محوریت مردم می توان حماسه اقتصادی را رقم زد و برای از بین بردن فقر اقتصادی باید به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم.

اولین جلسه شورای اداری شهرستان زرند با حضور فرماندار جدید شهرستان در محل فرمانداری زرند برگزار گردید.

WWW.SedayeZarand.IR-ShEd01

به گزارش “صدای زرند” به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، جلسه شورای اداری شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و کلیه اعضای شورا در محل فرمانداری زرند برگزار گردید.

کرمی پور، امام جمعه زرند، در این جلسه با بیان ویژگی های مدیریت، اهمیت، تبیین صفات و خصوصیات مدیران از دیدگاه حضرت علی (ع) را در ۱۰ مورد مطرح نمود.

وی گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مطرح شده است از آن به عنوان روشی مهم در تغییر مسیر حرکت اقتصادی کشور یاد کردند، روشی که در برابر هجمه های غرب همانند سدی محکم کارآمد است

دکتر حسین امیری خانمکانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص خام فروشی مواد معدنی اظهار داشت: مجلس در حال تدوین قوانین برای جلو گیری از خام فروشی مواد معدنی است.

وی افزود با تبدیل مواد معدنی به محصول، دیگر نیازی به واردات کالاهایی نظیر فولاد، آلومینیوم و غیره نخواهد بود و همچنین فرآوری مواد معدنی علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، سبب فعال سازی صنایع پائین دستی شده و اشتغال زایی فراوانی به دنبال دارد.

خنجری، فرماندار زرند با بیان اینکه بهترین منشور مدیریتی نهج البلاغه است از مدیران  اجرایی شهرستان خواست همدلی، قانون مداری و همکاری در خصوص اجرای پروژه های عمرانی و پیشرفت شهرستان را مد نظر قرار دهند.

فرماندار زرند همچنین ضمن اشاره به جلسه ای که با حضور رزم حسینی استاندار محترم و مدیران کل استان پیرامون مثلث توسعه شهرستان در زرند برگزار شد اظهار داشت: اگر می خواهیم حماسه اقتصادی رقم بخورد باید مردم را به صحنه آورد و با محوریت مردم می توان حماسه اقتصادی را رقم زد و برای از بین بردن فقر اقتصادی باید به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم.

در ادامه جلسه روسای اداره مخابرات و کمیته امداد امام خمینی(ره) گزارش عملکرد خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/