۷۰ درصد مردم نیازمند دریافت یارانه هستند

بیش از ۷۰ درصد مردم نیازمند دریافت یارانه هستند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۷۰ درصد مردم نیازمند دریافت یارانه هستند.

صدای زرند: به گزارش نماینده به نقل از فازس عبدالرضا عزیزی بعد از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نفس کار سبد کالا که از سوی دولت تدبیر و امید انجام شد، خوب بود، اظهار کرد: با این وجود نحوه اجرا و توزیع آن خوب انجام نشد که امیدواریم در مراحل بعدی این سبد کالا به درستی توزیع شود.

وی همچنین با نقد هدفمندی یارانه‌ها گفت: این قانون از سوی دولت گذشته خوب انجام نشده و امیدواریم که مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت یازدهم به خوبی اجرا شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد مردم جامعه نیازمند دریافت یارانه هستند، افزود: مردم بر اساس یارانه دریافتی برای زندگی خود برنامه‌ریزی کرده‌اند.‌

وی وجود آمار بیکاری قابل ملاحظه در کشور را هم یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه آمار بیکاری کشور بالا است دولت باید در خصوص اشتغال و بیکاری مدیریت کلانی را داشته باشد.

عزیزی همچنین توجه و تسریع در اجرای طرح راه‌آهن، توجه ویژه به راه آسفالته اسفراین و شیروان، بهره‌برداری از فازهای بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی در سال‌های ۹۳ – ۹۴، توجه اساسی به پالایشگاه جی.تی.ال، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی، پل زیرگذر برزل‌آباد، کنارگذر شهر، گود کشتی با چوخه، آزمایشگاه کشوری و افزایش رشته‌های دانشگاهی را از اقدامات و پیگیری‌های حوزه کاری خود طی ماه‌های گذشته عنوان کرد.