اقتصاد مقاومتی الگوسازی علم اسلامی، علیه استکبارستیزی است.

وظیفه‌ی همه‌ی ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تأثیر از سوی دشمن، حفظ و نگه داریم

SedayeZarand.IRرئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند کلام رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی را الگوسازی علم اسلامی، علیه استکبارستیزی عنوان کرد.

صدای زرند: به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت الاسلام مهدی حسنی در آغاز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: “وظیفه‌ی همه‌ی ما این است که سعی کنیم کشور را مستحکم، غیر قابل نفوذ، غیر قابل تأثیر از سوی دشمن، حفظ و نگه داریم.”

حجت الاسلام حسنی در ادامه به طور مختصر به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهارداشت: با ظهور انقلاب اسلامی، شکل جدیدی از حکومت در دنیا پدیدار شد که بنای سازگاری با قطب قدرت استکبار را نداشته و به مبارزه با استکبار پرداخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند افزود: ظهور چنین حکومتی آن هم درمنطقه خاورمیانه که ازلحاظ اقتصادی و ژئوپلیتیکی دارای اهمیت بسیار زیاد است، باعث شد که نظام استکبار جهانی با تمام قوا به مبارزه با انقلاب برخیزد.

مهدی حسنی ابرازداشت: تهاجمات استکبارستیزان به عرصه‌های زیادی کشیده شده است. یکی از این عرصه‌ها که خصوصاً در سال های اخیر با تهاجمات گسترده همراه بوده، “عرصه اقتصادی” است.

حسنی تصریح کرد: بنابراین خود انقلاب اسلامی مکلف به نوآوری و نظریه‌پردازی و الگو‌‌سازی در عرصه‌های جدید اقتصادی است. هرکشوری که علم استکبار‌ستیزی را برپاکند، نیازمند چنین الگوهایی است.

وی در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم، در شرایط دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند تعیین کننده ی رشد و شکوفایی کشور باشد.

انتهای پیام/