جام جهانی نرویم، بهتر است

محسن بنگر بین دو نیمه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل گینه گفت: اگر بخواهیم به چنین نتایجی اکتفا کنیم به جام جهانی نرویم، بهتر است. اما اما واکنش کارلوس کی روش درباره این بازی گفت: باید تنها به این بازی مثبت نگاه کنیم.

یکی از مدافعان تیم ملی فوتبال ایران که برای بازی تدارکاتی مقابل گینه در لیست تیم ملی حضور ندارد در واکنش به شکست ۲ بر صفر مقابل گینه در نیمه نخست به خبرنگاران گفت: به این نتایج بخواهیم اکتفا کنیم به جام جهانی نرویم بهتر است.

Bengar

صدای زرند: به گزارش ملت ایران، محسن بنگر بین دو نیمه دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل گینه در جمع خبرنگاران صحبت کرد و گفت: این بازی تدارکاتی است و ممکن است در هر بازی تدارکاتی چنین نتایجی ایجاد شود و البته یک نیمه از بازی گذشته و شاید تیم ایران با حملات بیشتر بتواند در نیمه دوم نتیجه را تغییر دهد. فعلا تیم ملی در راه آماده سازی است.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران گفت: اگر بخواهیم به چنین نتایجی اکتفا کنیم به جام جهانی نرویم، بهتر است.

اما واکنش کارلوس کی روش پس از شکست دو بر یک تیمش برابر گینه چیزی دیگر بود.

وی درباره این دیدار گفت: مطالب مختلفی درباره این دیدار می توان گفت. مسلما باید تنها به این بازی مثبت نگاه کنیم و حتما باید از چیزهایی که امروز یاد گرفتیم در سطح بین الملل استفاده کنیم. دقیقا به همین منظور بود که آن ها را به تهران آوردیم تا آنچه که را باید در جام جهانی تجربه کنیم اینجا آزمایش کنیم.

او در پاسخ به سوال درباره ترکیب تیم ملی و لژیونرها در این دیدار اظهار کرد: ما برنامه های آماده سازی جام جهانی را طراحی کرده ایم و تنها مواردی مانده که باید برای جام جهانی آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/