حضور خاتمی در منزل عارف

شب بعد از جلسه شورای عالی بنیاد باران، آقای خاتمی به منزل دکتر عارف رفتند.

علیرضا خامسیان گفت: شب بعد از جلسه شورای عالی بنیاد باران، آقای خاتمی به منزل دکتر عارف رفتند.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از سخن، علیرضا خامسیان گفت: شب بعد از جلسه شورای عالی بنیاد باران، آقای خاتمی به منزل دکتر عارف رفتند.

علیرضا خامسیان، از نزدیکان محمدرضا عارف در گفت و گو با ایران خبر، در توضیح اخباری مبنی بر عدم حضور عارف در بنیاد باران به دلیل برخی مسائل و حاشیه های انتخاباتی گفت: هر سال اعضای هیئت مدیریه بنیاد باران تغییر می کنند و دکتر عارف هم اکنون در هئیت مدیره بنیاد باران حضور ندارند که این به هیچ عنوان نمی تواند به منزله پایان همکاری وی با این بنیاد تلقی شود.

مشاور رسانه ای عارف گفت: دکتر عارف همچنان عضو هیئت موسس و عضو شورای عالی بنیاد باران می باشد و خبری که از حضورش در جلسه این بنیاد، در کنار آقای خاتمی رسانه ای شده است، اصلا اتفاق عجیبی نیست.

عارف از هیچ کس ناراحتی ندارد
این فعال رسانه ای در پاسخ به شائبه های ناراحتی عارف از خاتمی در جریان انتخابات گفت : آقای عارف نه تنها از آقای خاتمی که از هیچ کدام از جریانهای اصلاح طلبی و از هیچ کس ناراحتی ندارد و این اخبار را رسانه های نا همسو برای ایجاد افتراق میان اصلاح طلبان مطرح کرده اند.

وی همچنین تاکید کرد: آقای عارف، با احزاب و بدنه اصلاح طلبی ارتباطی مستمر دارند.

خامسیان با اشاره به برگزاری جلسات ماهانه یزدی ها گفت: حتی شب بعد از جلسه شورای عالی بنیاد باران، آقای خاتمی در منزل دکتر عارف حضور پیدا کردند و جلسه یزدی ها به در منزل ایشان برگزار شد.

انتهای پیام/