بارسلونا مسی را می فروشد

بنا بر ادعای یک روزنامه اسپانیایی، لیونل مسی، بارسلونا، تیمی که از ابتدای دوران حرفه ای اش در آن بازی کرده را ترک می کند؟

l52832m5لیونل مسی، بارسلونا، تیمی که از ابتدای دوران حرفه ای اش در آن بازی کرده را ترک می کند؟

به گزارش “صدای زرند“، ساده ترین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که احتمال آن بسیار ضعیف است، حداقل در آینده ای کوتاه مدت. با این حال طبق گزارشی که روزنامه « ال اکونومیستا » اسپانیا نوشته برخی از مدیران بارسلونا در اندیشه این مورد هستند تا در را برای خروج مسی از بارسلونا باز کنند. به عقیده این افراد مسی این اواخر تمرکزش را از دست داده است و حتی در شکست های بایرن مونیخ در لالیگا هم بی تاثیر نبوده است. این شایعه در شرایطی سر زبان ها می چرخد که بارسایی ها برای تمدید قرارداد مسی هم به مشکل برخورده اند؛ موردی که قرار بود دو ماه پیش نهایی شود ولی هنوز کش و قوس های فراوانی دارد و به نظر می رسد مسی برای افزایش دستمزدش در بارسا با مشکل جدی ای مواجه شده است.

حق فسخ قرارداد ۲۵۰ میلیون یورویی

مسی اگرچه در این فصل در پاره ای از اوقات مصدوم بوده ولی سعی کرده تا آنجا که می تواند فرم ایده آلش را حفظ کند؛ او ۲۰ بازی در لالیگا برای بارسا انجام داده و ۱۵ گل زده است. این در شرایطی است که در این فصل کلا ۳۱ بازی در همه رقابت ها برای بارسا کرده که در این مدت هم ۲۷ بار دروازه رقبا را باز کرده است و این روزها هم فعلا چهارمین گلزن برتر اروپاست. این در شرایطی است که مسی دو ماه مصدوم بوده و فرصت بازی کردن را از دست داده است.
به گزارش تدبیر و به نقل از رسانه های اسپانیایی موردی که این سران بارسا را به فکر فروش این ستاره آرژانتینی انداخته رقم فسخ قرارداد این بازیکن است که ۲۵۰ میلیون یوور است. این مبلغ تقریبا دو برابر و نصف مبلغی است که گران قیمت ترین بازیکن دنیا را با آن جابجا کرده اند. بارسا اگر اجازه بدهد مسی این تیم را ترک کند می تواند ضمن شکستن این رکورد پول قابل توجهی به جیب بزند و با این پول چندین بازیکن سطح اول را به بارسا بیاورد.

پای من سیتی و پاری سن ژرمن در میان است

اگرچه در ابتدا تصور می شد که این مبلغ فسخ قرارداد باعث می شود باشگاهی به فکر خریدن مسی نباشد با این حال خبر می رسد که دوباشگاه متمول من سیتی و پاری سن ژرمن حتی به صورت رسمی به باشگاه بارسلونا اعلام کرده اند حاضر به پرداخت این مبلغ هستند. حالا بارسایی ها به صرافت افتاده اند که کدام گزینه را انتخاب کنند: خریدن سه یا ۴ بازیکن فوق العاده دنیا یا داشتن مسی در ترکیب تیمشان.

انتهای پیام/