پناه برخدا اگر احمدی نژاد بازگردد!

توکلی در پاسخ به این سوال که به نظر شما احمدی نژاد به عرصه سیاست باز خواهد گشت تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد که پناه بر خدا.

Tavakoliتوکلی در پاسخ به این سوال که به نظر شما احمدی نژاد به عرصه سیاست باز خواهد گشت تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد که پناه بر خدا.

 

صدای زرند: به گزارش تئاتر نت، به نقل از خبرگزاری ایرنا، صحبت از بازگشت مردی است که زمانی برای آمدنش فرش قرمز پهن می کردند و در برابر بی قانونی هایش مهر سکوت بر لب می زدند. حالاهم دوست دارند تا علاوه بر فراموش کردن سال های اخیر به اینکه ممکن است احمدی نژاد به صحنه سیاست بازگردد فکر نکنند. اصولگرایان این روزها عجیب از یادآوری سال های گذشته هراس دارند. تازه در حال چشیدن طعم کار کردن با دولتی هستند که قانون را ارج می نهد و برای مجلس و نمایندگان احترام ویژه قائل است.

روز گذشته احمد توکلی یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس که در چند سال آخر دولت احمدی نژاد انتقادات زیادی به او و دولتش داشت، یکی از افرادی بود که از بازگشت احتمالی محمود احمدی نژاد به عرصه سیاسی به خدا پناه برد.

توکلی در پاسخ به این سوال که به نظر شما احمدی نژاد به عرصه سیاست باز خواهد گشت تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد که پناه بر خدا.

احمدی نژاد اما این روزها از هر فرصتی برای آنکه نشان بدهد فراموش نشده است، استفاده می کند. دو سال تا انتخابات مجلس دهم باقی مانده است و آنچه که مهم است این است که برخورد اصولگرایانی که از تصور بازگشت احمدی نژاد به خدا پناه می برند با تحرکات احتمالی او چیست؟

جبهه پایداری که این روزها یکی از اصلی ترین طیف های جناح اصولگراست به کرات نشان داده که در هر موقعیتی به احمدی نژاد و تفکراتش نزدیکتر است. در نتیجه کاملا مشخص است که در صورت بازگشت احتمالی او به صحنه سیاست، اصولگرایان باید به احمدی نژاد و جبهه پایداری به عنوان یک رقیب همچون اصلاح طلبان بنگرند و در این صورت برنامه های جدیدتری برای آینده سیاسی خودشان داشته باشند.

انتهای پیام/