مذاکره با ظالم نباید به معنای پذیرش ظلم باشد/خودکفایی ایران با «اقتصاد مقاومتی»

نوه امام خمینی گفت: رابطه با ظالم نباید به معنی پذیرش ظلم باشد، مذاکره و ارتباط گرفتن هیچ اشکالی ندارد و به عنوان رضایت به ظلم و استکبار نیست.

Sed Ali Khomeini 1نوه امام خمینی گفت: رابطه با ظالم نباید به معنی پذیرش ظلم باشد، مذاکره و ارتباط گرفتن هیچ اشکالی ندارد و به عنوان رضایت به ظلم و استکبار نیست.

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حجت‌‌الاسلام سید‌علی خمینی پنجشنبه‌شب در جمع مردم خانوک این شهرستان با بیان اینکه مردم در انتخاب باید به شایستگی افراد توجه کنند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب انتخاب اصلح مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) بود و باید بدانیم فردی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد چه قدر شایستگی آن مسئولیت را دارد.

وی بیان داشت: حکومتی که امانت مردم را حفظ نکند سزاوار بقا نیست.

فرزند یادگار امام راحل با تأکید بر اینکه مسئولان باید امانت‌دار خوبی برای انقلاب باشند تا خط اساس انقلاب ما گم نشود، تصریح کرد: مسئله فساد اقتصادی باید با جدیت پیگیری و با آن برخورد شود.

نوه امام خمینی عنوان کرد: عدم برخورد با اختلاس‌های کوچک موجب بروز اختلاس میلیاردی می‌شود، لذا باید با مسئله اختلاس با افراد در هر پست و مقامی که باشند برخورد جدی و قاطعانه صورت گیرد و هر کس در هر پست و مقامی باشد، باید پاسخگو باشد تا مردم احساس امنیت کنند.

وی با بیان اینکه فشارهای اقتصادی بنیان اعتماد مردم را متزلزل می‌کند، گفت: مردم نمی‌پسندند که از تصمیم‌های حکومت بی‌اطلاع باشند، آنها برای آب و نان قیام نکردند بلکه خواهان عدالت اجتماعی و کاهش فقر هستند.

فرزند یادگار امام خمینی با اشاره به اینکه فقر وقتی مقابل تبعیض قرار گیرد، بیداد می‌کند، بیان داشت: فقرزدایی و اشتغالزایی رمز موفقیت هر حکومتی در جهان است و مسئولان باید نسبت به مشکلات مردم دغدغه داشته باشند.

خمینی با  اشاره به مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: رابطه با ظالم نباید به معنی پذیرش ظلم باشد، مذاکره و ارتباط گرفتن هیچ اشکالی ندارد و به عنوان رضایت به ظلم و استکبار نیست.

وی بحث اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: قدرتمندی درون‌زا، اتکا به منابع و ذخایر داخلی می‌تواند ایران را به خودکفایی برساند و در درون قدرتمند شود.

فرزند یادگار امام راحل خاطرنشان کرد: بحث آزادی بیان از آرمان‌های انقلاب بود به گونه‌ای که مردم بتوانند به راحتی حرف خود را به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/