آخرین نشست مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند در سال جاری

نشست اسفند ماه مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند با میزبانی مخابرات زرند و با حضور اعضاء پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی و کلیپ معرفی مخابرات برگزار شد.

نشست اسفند ماه مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان زرند با میزبانی مخابرات زرند و با حضور اعضاء  پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی و کلیپ معرفی مخابرات برگزار شد.

 به گزارش “صدای زرند“، سید علی امیری، مسئول روابط عمومی مخابرات زرند، با تبریک نوروز ۹۳ و خیر مقدم به حاضرین افزود: هم اکنون مخابرات شهرستان زرند با ارائه بیش از ۴۴۰۰۰ شماره تلفن ثابت و حدود ۷۰۰۰۰ شماره تلفن همراه به شهروندان عزیز، به عنوان یکی از ارگان­های موفق و پیشرو در امر خدمت به مردم شهرستان می ­باشد.

در ادامه، مسعود لشکری، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زرند، به بررسی عملکرد یکساله انجمن پرداخت و از حاضرین تقاضای اظهار نظر و نقد و بررسی این عملکرد نمود که در این زمینه تعدادی از همکاران نظرات مثبت و منفی خود در زمینه عملکرد انجمن را جهت بهتر شدن روند کاری انجمن در سال آینده ارائه نمودند و به اتفاق آراء تصمیم به ادامه کلاس های آموزشی در سال آینده گرفته شد.

سپس احمد محمدی، رئیس اداره مخابرات شهرستان زرند، با عرض خیر مقدم به حاضرین، ضمن بیان نقش روابط عمومی ها در جامعه امروز و روابط عمومی الکترونیک و دیجیتال، افزود: اهمیت نقش روابط عمومی که پل ارتباطی بین سازمان و مردم است بر کسی پوشیده نیست.

وی همچنین ضمن بیان این موضوع که روابط عمومی قلب تپنده و چشم بینای هر سازمان است گفت: از مسئولین روابط عمومی ادارات تقاضا داریم تا همکاران خود را از مزایای خدمات ADSL  و تلفن بی‌سیم   ( WLL) آگاه سازند و برای اتصال ادارات به شبکه فیبرنوری درخواست خود را به مخابرات ارسال نمایند.

محمدرضا ملاحسنی، رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان کرمان، نیز به اهمیت نقش مقوله روابط عمومی و وظایف این واحد پرداخت و افزود: پویایی، به روز بودن، پاسخگو بودن به خواسته های مردم و انعکاس دادن اهداف و خدمات و نشان دادن چهره ای زیبا از اداره به مردم جزء وظایف ذاتی روابط عمومی‌ها می باشد.

ملاحسنی همچنین گفت: انتقال نقاط ضعف سازمان از سوی مردم به مسئولین و خواسته مردم از سازمان و همچنین گزارش خدمات به مردم جزو وظایف دیگر روابط عمومی ها می باشد.

در پایان این نشست، اداره مخابرات به ۶ نفر از برندگان جشنواره فجر جوائزی اهدا نمود و همچنین منتخبین تهیه بهترین خبر (مدیران روابط عمومی: دانشگاه آزاد اسلامی، سنگ معدن جلال‌آباد، اداره مخابرات، آموزش و پرورش و نیروگاه تولید برق) با اهدای لوح سپاس از سوی انجمن روابط عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.

r52525m01 r52525m02 r52525m03 r52525m04 r52525m05

انتهای پیام/