علی صادق‌زاده به عنوان معاون فرماندار‌‌ زرند معرفی شد‌

علی صادق‌زاده به عنوان معاون فرماندار شهرستان زرند معرفی شد.

علی صادق‌زاده به عنوان معاون فرماندار شهرستان زرند معرفی شد.

13921224175840372350743

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، عصر امروز در آیینی علی صادق‌زاده به عنوان معاون فرمانداری شهرستان زرند معرفی شد و از خدمات علی پور‌رنجبر تقدیر شد.

علی صادق‌زاده از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس و برادر دو شهید است و پیش از این مسئولیت‌های سرپرست فرمانداری زرند‌، بخشدار مرکزی زرند و بخشداری یزدان‌آباد زرند را به عهده داشته است.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند در این مراسم با اشاره به شاخصه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت: همه خدمتگزاری به مردم در جهت رضایت الهی و در مجموعه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی باید صورت پذیرد.

وی افزود: ‌پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و امام، اخلاق‌مداری و ولایتمداری و تعهد به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شاخصه مسئولیت‌پذیری است که باید با استفاده از برنامه‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌ها به فعلیت تبدیل شود.

خنجری عنوان کرد: یکی از اهداف ما حفظ جایگاه و شان کارشناسان ‌فرمانداری در میان مجموعه‌ای مدیریتی شهرستان است که امیدواریم همکاران نیز در این زمینه با تلاش خود ما را در این مسیر یاری رسانند.

علی صادق‌زاده معاون جدید فرماندار زرند نیز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ اتحاد و خدمتگزاری به مردم، مسئولان را به همدلی و تلاش برای حل مشکلات مردم فراخواند.

وی مدیران و مسئولان را سربازان جمهوری اسلامی دانست و افزود: مسئولان باید به منظور پاسداری از خون شهدا از هیچ خدمتی به مردم دریغ نورزند.

به گزارش صدای زرند، در مراسمی دیگر در شهر یزدان شهر، علی حسن زاده به عنوان بخشدار جدید یزدان شهر معرفی و از زحمات احمد نورالدینی تقدیر شد.

وی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت و از آزادگان سرافراز ایران اسلامی است و طی حکمی از سوی استاندار کرمان به عنوان بخشدار جدید یزدان‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام/