فرود اضطراری ۲ پرواز در جزیره کیش

طبق اعلام هواشناسی هرمزگان شرایط نامساعد جوی بندرعباس تا فردا شبنه حاکم است و این امر امکان تاخیر برخی از پروازهای این فرودگاه را می‌تواند در بر داشته باشد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی بندرعباس گفت: دو پروراز تهران_ بندرعباس و تبریز_بندرعباس به دلیل شرایط نامساعد جوی بندرعباس در فرودگاه کیش فرود آمدند.

به گزارش “صدای زرند“، رضا بدیعی فرد در گفت و گو با ایسنا افزود: طبق اعلام هواشناسی هرمزگان شرایط نامساعد جوی بندرعباس تا فردا شبنه حاکم است و این امر امکان تاخیر برخی از پروازهای این فرودگاه را می‌تواند در بر داشته باشد.

وی اضافه کرد: وجود رعد و برق شدید، تداوم بارندگی و شرایط دید کم موجود می‌تواند در زمان ورود و خروج برخی از پروازهای این فرودگاه تاثیرگذار باشد.

بدیعی فرد خاطرنشان کرد: هرچند در صورت تاخیر پروازها به مسافران آن از طریق سامانه پیامکی شرکت‌های مربوط اطلاع رسانی خواهد شد، اما نمی‌توان به دلیل شرایط موجود جوی احتمال تاخیر ‌ یا لغو پرواز‌ها را پیش‌بینی کرد.

وی در پایان بیان کرد: بروز هرگونه تاخیر یا لغو احتمالی پروازها به دلیل شرایط نامساعد جوی طی امروز و روز آینده خواهد بود و فرودگاه بین المللی بندرعباس هیچ گونه مشکلی برای پروازهای خود ندارد.

انتهای پیام/