آمادگی زرند برای پذیرایی از گردشگران نوروزی

مسافران و میهمانان می‌توانند با سفر به شهرستان زیبای زرند در بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی بیشمار، از هوای فرح بخش، محیط مصفی و پاکیزه آن بهره‌مند شوند.

5علی صادق زاده، معاون فرمانداری زرند از آمادگی کامل این شهرستان برای میزبانی و پذیرایی از گردشگران در ایام نوروز ۹۳ خبر داد.

به گزارش “صدای زرند“، علی صادق زاده در گفت‌وگو با تسنیم، مردم این شهرستان را یکی از مهمان‌نوازترین مردم کشور و استان کرمان عنوان و اظهار کرد: شهروندان زرندی از قدیم به صداقت،خوشرویی و مهمان‌نوازی معروف بوده‌اند.

وی از آمادگی شهرستان زرند برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: برپایی سه ایستگاه‌ راهنمای مسافران در مبادی ورودی شهر زرند، اختصاص ۴۵ خوابگاه، سالن هلال احمر و نیز آستان مقدس امامزاده عبدالله مطهر آباد و سایر زائرسراهای شهرستان زرند برای اسکان گردشگران از فعالیت‌های انجام شده برای پذیرایی از میهمانان نوروزی این خطه است.

معاون فرمانداری زرند با بیان اینکه برنامه ریزی‌های خوبی برای خدمات‌رسانی و رفاه حال مسافران نوروزی انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان زرند برای پذیرای از مهمانان نوروزی آمادگی کامل را دارد و از همه مسافران نوروزی و گردشگران دعوت می‌شود از جاذبه‌های متعدد تاریخی و طبیعی این شهرستان بازدید کنند.

وی با اشاره به سوغات شهرستان زرند، بیان کرد: از معروف‌ترین سوغات این شهرستان پسته و سوهان اعلای زرند است.

صادق زاده، اظهارکرد: سوهان زرندی یک پذیرایی سالم و خوشمزه و یک سوغات ارزشمند و فراموش نشدنی است که طرفداران زیادی دارد.

وی از اقدامات انجام شده برای ثبت ملی سوهان زرند خبر داد و گفت: کار مستندسازی سوهان زرندی برای ثبت در فهرست آثار ملی کشور انجام شده است و در آینده نزدیک سوهان زرندی که یکی از مرغوب‌ترین شیرینی‌های اصیل ایرانی به شمار می‌رود، ثبت ملی می‌شود.

معاون فرمانداری زرند، خاطرنشان کرد: مسافران و میهمانان می‌توانند با سفر به شهرستان زیبای زرند در بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی بیشمار، از هوای فرح بخش، محیط مصفی و پاکیزه آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/