مهندس زارعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند شد

طی مراسمی و با حضور امام جمعه، فرماندار و ریاست جهاد کشاورزی استان از زحمات امیری مدیر سابق جهاد کشاورزی تقدیر و مهندس زارعی بعنوان مدیر جدید جهاد معرفی گردید.

WWSZ221مراسم تودیع و معارفه ریاست جهاد کشاورزی شهرستان زرند با حضور امام جمعه، فرماندار، ریاست جهاد کشاورزی استان، جمعی از مسئولین در محل اداره جهاد کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، در ابتدای جلسه ریاست جهاد کشاورزی استان طی سخنانی به بحث توانمندیها و پتانسیل موجود شهرستان اشاره و خواستار توجه بیشتر به امر کشاورزی شد.

در ادامه جلسه امام جمعه زرند با اشاره به نام گذاری سال ۹۳ توسط مقام معظم رهبری گفت: مسئولین باید دست به دست هم دهند و با مدیریت جهادی و مشارکت و حضور مردم بتوانیم دغدغه هائی که در اقتصاد و فرهنگ وجود دارد را برطرف کنیم.

وی گفت دشمنان با ایجاد تحریم ها قصد دارند تا از این طریق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند که باید هوشیار باشیم.

در ادامه جلسه خنجری فرماندار زرند از زحمات امیری مدیر سابق جهاد تشکر و ضمن آرزوی موفقیت برای زارعی مدیر جدید، بیان داشت: مدیری موفق است که پشتوانه مردمی داشته باشد و باید با همکاری همه کارکنان جهاد و کشاورزان بتواند مشکلات و دغدغه کشاورزان و بخش کشاورزی را برطرف سازد.

وی ادامه داد: همانطور که در جنگ ۸ساله با عزم ملی و مدیریت جهادی به پیروزی رسیدیم باید با همین شعار در اقتصاد و فرهنگ هم تلاشهای زیاد کرده تا منویات مقام معظم رهبری محقق گردد.

در پایان این مراسم از زحمات امیری مدیر سابق جهاد کشاورزی تقدیر و مهندس زارعی بعنوان مدیر جدید جهاد معرفی گردید.

انتهای پیام/