سایت ثبت نام کنسانتره زرند + جزئیات

استخدام کنسانتره سنگ آهن زرند, سایت ثبت نام کنسانتره سنگ آهن زرند, سنگ آهن زرند, فنی و حرفه‌ای زرند, فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند, مدیر پروژه کنسانتره سنگ آهن, مدیر پروژه کنسانتره سنگ آهن زرند, مهرداد مداحی‌نژاد, پروژه کنسانتره

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان اهمیت به نیازهای بازار کار منطقه را در دستور اصلی کار خود قرار داده است.

 

دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد

سایت ثبت نام کنسانتره زرند

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، مهرداد مداحی‌نژاد صبح امروز در دیدار با مدیر پروژه کنسانتره و سنگ آهن این شهرستان با اشاره به رتبه بالای عملکرد این مرکز در سال‌های اخیر بر تدوین برنامه منظم و مدون برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز پروژه‌های صنعتی در حال احداث شهرستان و ارائه مهارت‌های لازم به جوانان جویای کار تاکید کرد.

وی با تشریح سیاست‌ها و استراتژی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در راستای آموزش‌های مهارتی کوتاه‌مدت اظهار داشت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اهمیت به نیازهای بازار کار منطقه را در دستور اصلی کار خود قرار داده است که تحقق آن به شرط اعلام نیاز واحدهای صنعتی و تعامل آنها با تمام نهادها و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است.

مدیر پروژه کنسانتره سنگ آهن زرند نیز با بیان ویژگی‌های این پروژه اهداف، برنامه‌ها و عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور مهیا کردن نیروی متخصص و مورد نیاز صنایع به ویژه پروژه عظیم فولاد را قابل ستودنی و مثبت ارزیابی کرد.

پورده شیخی ضمن اشاره به تعدادی از حرفه‌ها و مشاغل مورد نیاز این صنعت بیان داشت: کارفرمایان با جذب نیروی بومی پیشرفت و موفقیت بهتری را دارند، اما متخصص بودن و داشتن مهارت لازم یکی از شرایط جذب است و با راه‌اندازی پروژه‌های فولاد ما دیگر فرد متخصص بیکار در شهرستان نداریم.

این مقام مسئول به نیاز مبرم این واحدهای صنعتی به صنایع جنبی و تولید در واحدهای صنعتی کوچک و اشتغال در آنان به صورت غیر مستقیم اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات آموزش فنی و مهارتی مورد نیاز می‌تواند پشتوانه خوبی برای کارآفرینی و اشتغال جوانان در صنعت این شهرستان باشد.

انتهای پیام/

http://ziscojob.ir

سایت ثبت نام کنسانتره زرند

دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد