طنز: فرماندار مشق هایش را نوشت / آیا شهردار هم مشق هایش تمام خواهد شد؟؟!

تصاویر در نظر گرفته شده برای حبیب الله خنجری، فرماندار زرند در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری زرند بعد از انتصاب ایشان به سمت فرماندار، نشان می دهد که وی موفق شده اند که مشق های خود را به پایان برسانند (!) و تصویر در نظر گرفته شده برای شهردار زرند در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری زرند نشان می دهد که جناب مهندس یدالله عرب نژاد هنوز مشغول نوشتن تکالیف خود می باشند. برای این عزیز آرزوی موفقیت داریم!!

تصاویر در نظر گرفته شده برای حبیب الله خنجری،  فرماندار زرند در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری زرند بعد از انتصاب ایشان به سمت فرماندار، نشان می دهد که وی موفق شده اند که مشق های خود را به پایان برسانند (!) و تصویر در نظر گرفته شده برای شهردار زرند در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری زرند نشان می دهد که جناب مهندس یدالله عرب نژاد هنوز مشغول نوشتن تکالیف خود می باشند. برای این عزیز آرزوی موفقیت داریم!!

صدای زرند: تصویر زیر با توجه به تصاویر در نظر گرفته شده برای فرماندار شهرستان زرند و شهردار شهر زرند در پایگاههای اطلاع رسانی فرمانداری و شهرداری زرند بعد از انتصاب این افراد به سمت های مربوطه تهیه شده است. در تصویر اولیه ای که برای جناب آقای خنجری در سایت فرمانداری در نظر گرفته شده بود وی در حال نوشتن مطالبی بود که به خوبی وی را در حال درایت و برنامه ریزی نشان می داد (تصویر سمت چپ) اما تصویر جدید وی در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گویا حرف های دیگری در خود دارد!!!

با ادغام تصاویر جناب آقای خنجری با تصویر در نظر گرفته شده برای جناب آقای عرب نژاد شهردار محترم شهر زرند، در پایگاه اطلاع رسانی شهرداری زرند، تنها قصد شوخی با این عزیزان را داشته ایم.

با آرزوی موفقیت برای تمامی مسئولین شهرستان زرند.

 

ShokhiBaFarmandar!