بزرگداشت خلق سیاسی ۲۴خرداد ۹۲ در زرند (+گزارش تصویری)

مراسم نکوداشت و همایش بزرگ امید و انتظاردر شهرستان زرند با همت سازمان جوانان حزب اسلامی کار و مجمع پویندگان طریق ولایت شهرستان زرند در سالن ارشاد اسلامی برگزار گردید.

 مراسم نکوداشت و همایش بزرگ امید و انتظاردر شهرستان زرند ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ در سالن ارشاد اسلامی باحضور مردم اصلاح طلب شهرستان زرند، اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار، مجمع پویندگان طریق ولایت و فرماندار، شهردار، ریاست آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان با همت سازمان جوانان حزب اسلامی کار و مجمع پویندگان طریق ولایت شهرستان زرند برگزار گردید.

صدای زرند: جناب آقای حجهالاسلام محمود آبادی به عنوان مهمان در این مراسم حضور داشتند، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله شروع شد و بعد از سرود جمهوری اسلامی ایران جناب آقای مهدی تقی زاده ( رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی شهرستان زرند) به به ایراد سخنرانی پرداختند.

 جناب آقای تقی زاده با بیان سخنانی در مورد روز خجسته ۲۴خرداد و نیز تبریک نیمه شعبان اظهار داشتند: خوب است چرخه تنفیذ وتغییرات ادارات و سازمان ها هرچه سریعتر انجام گیرد. خوب است در این راه از جوانان شایسته و تحصیل کرده جناح اصلاحات نیز استفاده و به آنها میدان داده شود تا بتوانیم این راه که زحمات زیادی برای آن کشیده شده است را ادامه دهند.

سپس آقای محمد علی عرب نژاد، دبیر کل مجمع حزب الله پویندگان طریق ولایت، با اشاره به اینکه چرا وضعیت آقایان موسوی و کروبی طبق قانون اساسی و قوانین و مقررات کشور صورت نمی پذیرد خواهان رسیدگی قانونی به این مسئله مهم شد.

عرب نژاد در این مراسم همچنین اعلام کرد که مجمع حزب الله پویندگان طریق ولایت خواهان جذب جوانان و مهندسین بومی در پروژه های زرند می باشد.

سپس آقای احمد قاسمی (مسئول حراست پروژه فولاد زرند) بیانه ای را قرائت نمودند که متن آن گوشزد به مدیران و مسئولین دولت تدبیر و امید برای حمایت از جوانان اصلاحات بوده اینکه چگونه افراد با تجربه و متخصص بومی را از پروژه های زرند به دلیل علائق شخصی و کارهای سیاسی اخراج می کنند که متن این بیانیه را می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

در پایان جناب آقای محمود آبادی، مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمان در دولت اصلاحات، در مورد دولت تدبیر و امید و کارها و فعالیت های این دولت صحبت کردند و همچنین از سازمان جوانان حزب اسلامی کار و مجمع پوینگان  برای برگزاری این مراسم تشکر نمودند.

لازم به ذکر است که در این مراسم همچنین یک کلیپ در مورد فعالیت های رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی پخش شد و چند موسیقی زنده با حضور گروه نوازنگان ارشاد اسلامی اجرا شد.

256

IMG_0562

IMG_0563

IMG_0564

IMG_0565

IMG_0570

IMG_0571

IMG_0574

IMG_0577

IMG_0579

IMG_0583

IMG_0585

IMG_0588

IMG_0589


357