ماهواره بزرگ‌ترین ابزار جنگ نرم علیه انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: رسانه و به ویژه ماهواره از بزرگ‌ترین ابزار جنگ نرم علیه انقلاب‌های مکتبی به شمار می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند گفت: رسانه و به ویژه ماهواره از بزرگ‌ترین ابزار جنگ نرم علیه انقلاب‌های مکتبی به شمار می‌رود.

img_5655_0

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام علی جعفری یکشنبه شب در نشست بصیرتی بسیجیان این شهرستان ضمن معرفی متولیان شبکه‌های ماهواره‌ای اظهار داشت: رسانه و به ویژه ماهواره از بزرگترین ابزار جنگ نرم علیه انقلاب‌های مکتبی به شمار می‌رود که امپراتوری رسانه‌ای جهان توسط رژیم صهیونیستی اداره می‌شود.

وی تأکید کرد: این رسانه صهیونیستی به هجمه علیه خانواده‌‌های ایرانی اهتمام بسته و به ترویج اباحه‌گری و عشق‌های مجازی و … می‌پردازد که تنها راه مبارزه با آسیب‌های ماهواره تقویت بنیان معنوی خانواده‌ها است.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر با تلاشی که دشمنان انجام دادند بیش از ۳ هزار شبکه ماهواره به وضوح در ایران دیده می‌شود، اما باید تلاش کرد در مقابل شبکه‌های ماهواره‌ای تسلیم نشویم، زیرا یکی از آثار مخرب این شبکه‌ها فروپاشی کانون گرم خانواده و در نهایت افزایش آمار طلاق است.

وی گفت: ماهواره آستانه تحمل افراد را پایین می‌آورد، خشونت را رواج می‌دهد و سعی می‌کند، اسلام را که بهترین و کاملترین دین است به عنوان دین خشونت معرفی کند و باید فضای خانه را ایمن کرد تا ضمن ارتباط نزدیک افراد خانواده صداقت و دوستی در بین آنان ساری و جاری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند بیان کرد: جنگ نرم رسانه‌ای حس و نیاز انسان را تغییر می‌دهد در حالی که بر ناخودآگاه انسان اثر می‌گذارد و ضمن تصویرسازی، موج‌سازی نیز می‌کند.

وی بیان داشت: هر روز دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب می‌کوشند تا نسبت به افزایش شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان مبادرت ورزند و زمینه را برای فعالیت بیشتر علیه ایران اسلامی رقم بزنند.

جعفری افزود: بهترین راه برای مبارزه با ماهواره، خانواده‌ها هستند که باید تلاش کنند، ضمن تقویت بعد معنوی فرزندان خود و بیان مضرات ماهواره نگذارند فرزندان آنان به سوی ماهواره تمایل پیدا کنند.

اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: جلسه مودت بسیجیان با موضوع آشنایی با مضرات ماهواره برگزار شده، بلای خانمان‌سوزی که بسیاری از خانواده‌ها را گرفتار ساخته و زمینه فروپاشی و گرفتاری بسیاری از خانواده‌ها را فراهم ساخته است.

وی بیان داشت: در این راستا خانواده‌ها و دستگاه‌های فرهنگی به ویژه بسیجیان مسئولیت سنگینی در راستای روشنگری و بیان واقعیت‌های مربوط به مضرات ماهواره بر عهده دارند.

انتهای پیام/