حضور ۸۰ دانشجو در اردوی جهادی شهرستان زرند

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با شرکت ۸۰ دانشجو برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با شرکت ۸۰ دانشجو برگزار شد.

2049828_224

به گزارش صدای زرند ،محسن عسکرزاده امروز در گفت‌وگو اظهار داشت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند در روستای بی‌بی‌حیات با حضور ۸۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر مراکز آموزش عالی شهرستان زرند ‌برگزار شد‌.

وی گفت: در این اردوی ۱۰ روزه فعالیت‌های متعددی در زمینه‌های فرهنگی‌، آموزشی، هنری و اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

عسکرزاده تصریح کرد: از جمله برنامه‌های فرهنگی این اردو برگزاری یادواره شهدای بی‌بی حیات، دیدار با خانواده شهدا‌، محفل انس با قرآن کریم، برپایی نمایشگاه دجال واره به همراه کلاس‌های آسیب‌شناسی ماهواره بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه برنامه‌های آموزشی کلاس‌های آموزش مشاوره خانواده و کلاس‌های اعتقادی و معنوی، آموزش قرآن کریم و آموزش‌های خیاطی به صورت رایگان ارائه شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند گفت: بررسی آبیاری تحت فشار و افزایش راندمان آب و تولید در واحد سطح، کلاس‌های توجیهی اقتصاد مقاومتی همراه با برگزاری کلاس‌های مختلف‌ هنری از جمله خطاطی، دیوار‌نویسی و نقاشی و کلاس‌های علمی و آموزشی ویژه دانش‌آموزان در این اردوی ۱۰ روزه ارائه شد.

وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را پیروی از فرامین رهبر انقلاب برای رفع محرومیت و کمک به مردم در زمینه‌های مختلف، خود‌سازی دانشجو‌یان و جهاد با نفس، ایجاد حس مودت و دوستی میان دانشجویان، آموزش مد‌یریت جهادی، کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم و بررسی مشکلات ر‌وستاییان‌ برشمرد.

انتهای پیام/