دانلود مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با کیفیت عالی

اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل,دانلود اختتامیه برزیل بدون سانسور,دانلود اختتامیه جام جهانی۱۰۸۰p,دانلود مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل,دانلود

دانلود مراسم اختتامیه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با کیفیت ۷۲۰p HDTV

Download FIFA World Cup Closing Ceremony 2014 720p HDTV

اختتامیه جام جهانی 2014 برزیل,دانلود اختتامیه برزیل بدون سانسور,دانلود اختتامیه جام جهانی1080p,دانلود مراسم اختتامیه جام جهانی 2014 برزیل,دانلودر

مکان برگزاری: ماراکانا و ریودو ژانیرو | ژانر: ورزشی | مدت زمان: … دقیقه

تعداد تیم ها: ۳۲ | تعداد مسابقات: ۶۴ | تعداد شهرهای برگزاری: ۱۲

کیفیت: ۷۲۰p HDTV + 480p HDTV | فرمت: MKV + MP4

سرانجام بزرگ ترین مسابقات ورزشی در جهان یعنی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل خاتمه یافت. در این پست مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات را با کیفیت عالی، رایگان و بدون سانسور و حذفیات برای علاقمندان آماده کردیم و مطمئنیم از دیدن آن لذت خواهید برد.

این مراسم ۱۳ جولای ۲۰۱۴ ساعت ۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی در شهرهای ماراکانا و ریودو ژانیرو، برگزار شده که با کیفیت های مختلف و مورد نیاز شما آماده گردیده است. همچنین بازی های حساس، جذاب و مهم این مسابقات نیز در وبسایت دوستی ها به کاربران تقدیم خواهد شد.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند.

در این رقابتها ۶۴ مسابقه در ۱۲ شهر مختلف برزیل برگزار شد و نهایتاً تیم فوتبال … قهرمان جهان شد.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰i با حجم ۹۸۰ گیگابایت

Download Download Download

دانلود با کیفیت ۷۲۰p HDTV با حجم ۲۸۰ مگابایت

Download Download Download