مجموعه فرهنگی‌ – مذهبی منطقه سرباغ زرند احداث می‌شود

با کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خیر نیکوکار عملیات احداث مجموعه فرهنگی‌ – مذهبی در روستای سرباغ شهرستان زرند آغاز شد‌.

با کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خیر نیکوکار عملیات احداث مجموعه فرهنگی‌ – مذهبی در روستای سرباغ شهرستان زرند آغاز شد‌. GolangZani- (3)

به گزارش صدای زرند ، با کمک ۳۰۰ میلیون ریالی خیر نیکوکار محمود قلی‌زاده، صبح امروز عملیات احداث مجموعه فرهنگی‌ – مذهبی و حسینیه شهرک جدید روستای سرباغ شاهرمز شهرستان زرند آغاز شد‌.

رئیس شورای اسلامی سرباغ شاهرمز زرند اظهار داشت: مجموعه فرهنگی و مذهبی این روستا‌ به مساحت ۴۰۰ متر مربع احداث می‌شود و برای اجرای این طرح از سوی یکی از خیران منطقه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اهدا شده است.

علی ایرانمنش رئیس شورای اسلامی سرباغ شاهرمز زرند  گفت: این خیر فرهنگی در سال ۸۲ نیز یک مسجد را در این روستا احداث کرده است‌.

‌امام جمعه، فرماندار و بخشدار مرکزی زرند نیز با قدردانی از اقدام ارزشمند محمود قلی‌زاده برای احداث این مکان فرهنگی و مذهبی‌ اظهار امیدواری کردند که دیگر خیران برای تسریع در اجرا و تکمیل این طرح که از نیازهای ضروری منطقه است، همکاری موثری را داشته باشند.

همچنین امروز عملیات احداث پارک در شهرک جدید سرباغ شاهرمز با اعتبار اولیه ۲۲۰ میلیون ریال آغاز شد.

‌یکی از فرزندان خیر محمود قلی‌زاده، هزینه خرید یک دستگاه وسیله بازی کودکان را برای نصب در این فضای تفریحی متقبل شد‌.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌زرند اظهار داشت: اعتبار احداث این پارک از محل اعتبارات ماده ۱۱ اختصاص یافته است و ۴ هزار متر مربع پارک در این روستا احداث می‌شود‌.

به گزارش صدای زرند، ‌روستای سرباغ شاهرمز یکی از روستاهای خوش آب و هوای شهرستان زرند است که در دامنه کوه واقع شده و دارای ۱۵۰ خانوار و ۵۰۰ نفر‌ جمعیت است‌.

 

GolangZani- (4)

GolangZani- (3)

GolangZani- (2)

GolangZani- (1)

Sar-Bagh-Shah

انتهای پیام/