شوخی با مسئولین زرند (سری چهارم) + بیانیه سایت صدای زرند به افراد بی ظرفیت

بدانید که یک فرد شوخی را تنها با افرادی می کنیم که آنان را دوست داریم. پس از این به بعد با آن افرادی که تحمل و ظرفیت شوخی را ندارند شوخی نخواهیم کرد – در واقع با آنان دوست نخواهیم بود – امیدواریم که از این به بعد هم موضوع و سوژه ای دست ما ندهند که سبب دشمنی شود.

می دانیم که زود است بخواهیم دوباره با مسئولین محترم شهرستان زرند شوخی کرده باشیم اما، به دلیل برخی اعتراضات و نیز یک ایمیل خاص از طرف فردی خاص (این بار تنها برای اینکه چهره وی در بین کابران و شهروند محترم شهرستان زرند بد نشود اسم ایشان را نمی آوریم)، تصمیم شوخی با جناب آقای خلیل همایی، مدیر کل حوزه استانداری کرمان، را کردیم تا درسی باشد برای آنان که ظرفیت هرگونه عملی از طرق یک رسانه را ندارند.

صدای زرند: دلیل شوخی ما با جناب آقای همایی این است که وی بعد از قرار دادن سری سوم شوخی با مسئولین در سایت که چهره ایشان در تصاویر ارسالی نیز موجود بود و با وی نیز کمی شوخی شده بود، با سایت صدای زرند تماس گرفته و از این اقدام تشکر کردند.

خواستیم با شوخی دوباره با ایشان و نیز گفتن این موضوع هم از ایشان تشکر کرده باشیم و هم به برخی افراد خاص بگوییم که فکر نکنید حالا که در یک مسند نشسته اید واقعاً خیلی آدم خاص و مهمی هستید و کسی حتی حق شوخی با شما را ندارد.

بدانید که یک فرد، شوخی را تنها با افرادی می کند که آنان را دوست دارد. پس از این به بعد با آن افرادی که تحمل و ظرفیت شوخی را ندارند شوخی نخواهیم کرد – در واقع با آنان دوست نخواهیم بود – امیدواریم که از این به بعد هم موضوع و سوژه ای دست ما ندهند که سبب دشمنی شود.

 ShokhiBaHomaie01 ShokhiBaHomaie02