زرند نیازمند سرمایه گذاری برای احداث واحد اقامتی

رئیس انجمن هتل‌داران کرمان از رشد ورود گردشگران داخلی و خارجی به کرمان خبر داد و گفت: خوشبختانه در سه ماهه نخست امسال میزان تورهای ورودی گردشگران خارجی به استان رشد مناسبی داشته است.

رئیس انجمن هتل‌داران کرمان از رشد ورود گردشگران داخلی و خارجی به کرمان خبر داد و گفت: خوشبختانه در سه ماهه نخست امسال میزان تورهای ورودی گردشگران خارجی به استان رشد مناسبی داشته است.

واحد اقامتی

به گزارش صدای زرند ،سیدعلی معین‌زاده  اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵ هتل و ۳۰ میهمان‌پذیر با ۳۴۰۰ تخت در سطح استان فعال هستند که با توجه به آمار پایین تعداد گردشگران داخلی و خارجی، این تعداد واحد اقامتی برای این خطه کافی است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تعداد گردشگران ورودی داخلی و خارجی به استان کرمان افزایش محسوسی داشته است، افزود: البته در ماه مبارک رمضان آمار گردشگران استان کاهش داشته که این مسئله طبق روال هر ساله طبیعی است.

رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان با بیان اینکه استان نیاز به احداث هتل‌های جدید ندارد، گفت: البته این به معنای عدم استقبال از سرمایه‌گذاران در ساخت مراکز اقامتی در این منطقه نیست.

معین‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر در همه شهرستان‌های استان کرمان هتل و یا حتی میهمان‌پذیر وجود ندارد، تصریح کرد: برای مثال شهرهایی مانند راور، زرند و شهداد نیازمند احداث واحد اقامتی مناسب هستند که سرمایه‌گذاران می‌توانند در این نقاط برای احداث واحد اقامتی سرمایه‌گذاری کنند.

وی با تاکید بر اینکه احداث هتل‌های چهار و یا پنج ستاره در استان کرمان ضرورتی ندارد، گفت: می‌توان نسبت به ایجاد مراکز اقامتی دارای یک یا دو ستاره در استان اقدام و نیاز مناطق مختلف را تامین کرد.

رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان با اشاره به اینکه خوشبختانه در سه ماهه نخست امسال میزان تورهای ورودی خارجی به استان رشد مناسبی داشته است، خاطرنشان کرد: البته هنوز با آمارهای استاندارد فاصله زیادی داریم که انتظار می‌رود در  آینده‌ای نزدیک میزان گردشگران داخلی و خارجی این خطه به میزان نرمال و استاندارد خود برسد.

انتهای پیام/ ت