ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

امام جمعه زرند گفت: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس سال جاری با توجه به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه امری ضروری است.

امام جمعه زرند گفت: شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس سال جاری با توجه به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه امری ضروری است.

IMG_9289

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار کرد: شب قدر باارزش‌تر و بهتر از هزار ماه است و امور بندگان تا سال آینده در این شب معین می‌شود.

وی اضافه کرد: عبادت، گناهان را جلوی چشم خود مجسم کردن و برای آنها گریه کردن، توبه کردن، دعا خواندن، فراگیری علم و دانش، یاد خداوند، مناجات، فکر کردن، احیا و قرآن بر سر گذاشتن از جمله اعمال شب قدر است.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه بیش از دو هفته می‌شود که سرزمین غزه زیر گلوله و بمب‌های رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها کشته شدن سه صهیونیست را بهانه قرار داده‌اند و حماس این تهمت را رد کرده است.

کرمی‌پور ادامه داد: باریکه غزه آماج حملات هولناک صهیونیست‌هاست و ساختمان‌ها فرو می‌ریزد، زنان و کودکان زیر آوارها می‌مانند، آتش در همه جای غزه زبانه می‌کشد و در بسیاری از محلات آب و برق قطع است.

وی تصریح کرد: زندگی در تابستان طاقت‌فرسای غزه بر زنان و کودکان سخت شده و امکانات دارویی به شدت کاهش یافته است و ساکنان غزه ماه رمضان را با صدای غرش هواپیماها و فرود بمب‌ها افطار می‌کنند و در هر افطار و سحری شاهد پرپر شدن جوانان و نوجوانان خود هستند.

امام جمعه زرند گفت: مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر این همه جنایت و وحشی‌گری نه تنها سکوت کرده‌اند بلکه تمام قد در کنار جنایتکاران اشغالگر ایستاده‌اند لذا حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضروری است.

انتهای پیام/