گلایه حزب اسلامی کار شاخه زرند از منتقد استاندار کرمان در سایت پویش

در طی انتشار خبر مورخه ۲۸ تیر سایت پویش – اخبار اصلاح طلبان به نقل از *انصاف نیوز* در رابطه با انتقاد یک فعال سیاسی از سخنرانی استان دار محترم کرمان مهندس رزم حسینی احساس کردم که این انتقادات درست است که از ظن یک شخص اصلاح طلب برمی خیزد.

رزم حسینی

در طی انتشار خبر مورخه ۲۸ تیر سایت پویش – اخبار اصلاح طلبان به نقل از *انصاف نیوز* در رابطه با انتقاد یک فعال سیاسی از سخنرانی استان دار محترم کرمان  مهندس رزم حسینی احساس کردم که این انتقادات درست است که از ظن یک شخص اصلاح طلب برمی خیزد ولی این نقدها نظر همه ی بدنه اصلاح طلبی کرمان نیست چون از نظر اینجانب لازمه ی ادعای اصلاح طلبی سبک و سنگین کردن رخدادهاست وبعد *انتقاد منصفانه* لذا بر خود به عنوان اصلاح طلب اعتدال گرا واجب دانستم که مطالبی رادر خصوص با این موضوع نقد شده  بیان کنم.

اولا من باب این که گفته بودید مسجد قائم مقر جبهه پایداری است باید بگویم از بدو اسلام مسجد خانه ی خداست و مآمن و مآوای همه مردم واقشار جامعه اسلامی

دوما  به گفته خودتان که گفته بودید استاندار با درایت کرمان واقعا همین طور است سیاست مقام عالی استان کرمان به این است که استاندار همه ی کرمانیان است و نزدخود ومردم ملزم است که به همه اقشار سیاسی به جهت توسعه استان توجه داشته باشد.واین یعنی اصلاح طلبی واقعی با مشی اعتدال. نگرشی این چنین نشان از درایت و تدبیر و ایشان دارد. مهندس رزم حسینی خوب می داند چگونه از تمام ظرفیت های استان استفاده کند وزمینه حضور همه اقشار جامعه ی کرمان را در تحقق شعار ولایت وتوسعه فراهم نمایند.

سوما برادر من شما اول تحقیق  می کردید که آیا مراسم یک مراسم سیاسی بوده یا مذهبی محض؟باید خدمت شما عرض کنم که مراسم مذهبی بود و اصلا رنگ و بوی سیاسی نداشت و باز خوب میدانی استاندار محترم آنفدر درگیر توسعه استان و مسائل اقتصادی است که نه سیاسی کاری می کند و نه وقتی برای این کار دارد. خواهشا ما اگر ادعای اصلاح طلبی و پیشرفت وترقی داریم به جای انتقادهای بی مورد دغدغه های روز استان را که عمده ی آنها با بهتر شدن و برطرف شدن موانع  اقتصادی مردم بهبود پیدا میکند را داشته باشیم وکالبد شکافی بی مورد سیاسی رادنبال نکنیم .بیا به اکنون نظر کنیم نه به  پشت سر…. پشت سر نیست فضایی زنده زندگی آب تنی کردن در حوضچه اکنون است .

و در آخر منتقد وفعال سیاسی اصلاح طلب گمنام که حتی از ابزار نام خود هم در سایت محترم پویش  ابا داشتی ، مهندس رزم حسینی در سخنرانی که مد نظر شماست از حکمت های نهج البلاغه در رابطه با نفی از افراطی گری سخن به میان آورد. نه زد وبند سیاسی باگروهی که شما می فرمایید.تمام قد در برابر دولت تدبیر وامید است.وشاید هم شما نقاد محترم از جریان مقابل اصلاح طلبان  هستید و سعی در به چالش کشیدن تعامل استاندار با اصلاح طلبان را دارید  شاید… الله اعلم

بیژن چعفری

دبیر سازمان جوانان حزب اسلامی کار شاخه زرند

انتهای پیام/