کارآفرینان، مجاهدان جبهه اقتصادی هستند/ همه باید زیر چتر ولایت و توسعه حرکت کنیم

استاندار کرمان گفت: کارآفرینان مجاهدان جبهه اقتصادی هستند و امیدواریم در مسیر توسعه استان موفق شویم.

استاندار کرمان گفت: کارآفرینان مجاهدان جبهه اقتصادی هستند و امیدواریم در مسیر توسعه استان موفق شویم.

رزم حسینی_02

به گزارش صدای زرند ، “علیرضا رزم حسینی” در جمع عزاداران شهادت امام علی(ع) در مسجد قائم(عج) شهر کرمان اظهار کرد: این مسجد قبل از انقلاب پایگاه انقلاب بوده و امروز نیز پایگاه ولایت و توسعه است.

وی افزود: با گذشت ۳۵ سال از عمر انقلاب و با توجه به تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی به نظر می رسد مجددا باید امام شناسی و بازشناسی را شروع کنیم و باید علی وار اندیشیدن و علی وار زیستن را انجام دهیم.

رزم حسینی تصریح کرد: در حال حاضر نیاز جامعه امروز ما این است که امام علی(ع) را بشناسیم. شخصیت حضرت علی(ع) ابعاد مختلفی دارد و امام شناسی نیاز امروز ماست تا بدانیم زندگی ما چقدر با زندگی حضرت(ع) فاصله دارد.

وی گفت: حضرت علی(ع) فرمودند: «ما جایگاه وسط هستیم. عقب افتادگان باید به ما ملحق شده و تندروان غلو کننده باید به سوی ما بازگردند»

استاندار کرمان با بیان اینکه امام علی فرمودند «معیار ما اعتدال و میانه روی است» تصریح کرد: حضرت علی(ع) آبادانی کرد و به محرومان و مستضعفان کمک و برای توانمندسازی مردم کار می کرد.

رزم حسینی گفت: آن امام همام نشان داد می‌شود در عین عدم دنیا طلبی، می‌شود دنیا را آباد کرد و اینها ارزش‌های بسیار بزرگی برای افراد جویای شغل است.

وی افزود: امروز کشور ما نیازمند کار اقتصادی همه جانبه است و مساجد ما باید نقش خود در این زمینه ایفا کنند،جوانان ما نباید منتظر پرداخت یارانه از سوی دولت یا ایجاد شغل توسط دولت باشند.

وی افزود: جوانان ما در هشت سال جنگ تحمیلی از کشور دفاع کرده و جنگ را اداره کردند بنابراین امروز نیز باید مانند دوران امام علی(ع) خلق ثروت و تولید کار کنیم.

رزم حسینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال‌های مختلف را در زمینه اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کرده‌اند پس باید همه مردم کرمان دست به دست هم داده و استان را آباد کنند.

مقام عالی دولت در استان کرمان با بیان اینکه مساجد باید پایگاه توسعه استان باشند و اقتصاد را باید از مساجد آغاز کنیم گفت: مسئولیت همه ما این است که نه تنها دوستدار امام علی بوده بلکه پیرو واقعی آن حضرت بوده و به سیره آن حضرت عمل کنیم.

رزم حسینی_01

وی بیان کرد: قصد دولت این است که بر محور اعتدال و میانه روی کار کند و بنده به قصد خدمت زیر چتر ولایت و برای توسعه استان آمده‌ام و در این راستا نیز کار خواهم کرد

رزم حسینی تصریح کرد: استان کرمان جای کار بسیار زیادی دارد و ثروت فراوانی داریم و اگر می‌خواهیم شهر و استان آباد داشته باشیم باید همه دست به دست هم داده و زیر چتر ولایت و توسعه حرکت کنیم.

استاندار کرمان اظهار کرد: همه کسانی که در چهارچوب نظام راه خدمت را پیش گرفته اند ولایتمدار هستند. امروز استان کرمان در زمینه وحدت سرآمد کشور است و در راه اعتدال ایجاد شده در استان از همه گروه های دلسوز نظام استفاده می کند.

وی افزود: در تمام زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی گروه‌های مشورتی در استان کرمان راه‌اندازی شده است و نباید سیاسی کار کنیم. سزاوار نیست با وجود جوانان بیکارمان سرگرم مسائل خطی و سیاسی شویم.

رزم حسینی تصریح کرد: کارآفرینان مجاهدان جبهه اقتصادی هستند و امیدواریم در مسیر توسعه استان موفق شویم.

“مجید دوستعلی” موسس هیئت شهدای بیت الله الحرام کرمان نیز در این مراسم گفت: این هیئت بعد از دفاع مقدس راه اندازی شده و در این مسجد بیست و سومین سال برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی در سحرگاهان ماه رمضان برگزار می شود.

وی افزود: نگاه مبتکرانه به مسائل معنوی در این هیئت صورت می گیرد و این مسئله ارزش زیادی دارد.

انتهای پیام/