کلیات طرح اساسنامه شرکت نفت امروز تصویب شد

سخنگوی کمیسیون انرژی با اعلام این که کلیات طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران امروز به تصویب رسید، از بررسی عرضه برق در بورس انرژی در این کمیسیون خبر داد.

امیری

سخنگوی کمیسیون انرژی با اعلام این که کلیات طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران امروز به تصویب رسید، از بررسی عرضه برق در بورس انرژی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش صدای زرند ،حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با اعلام این که کلیات طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران در کمیسیون انرژی تصویب شد گفت: قرار است پیشنهادهای مطرح شده بعد از بررسی در یک کارگروهی در صورت نیاز در طرح اساسنامه لحاظ شود. در شور دوم نیز ماده ها وجزئیات طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران بررسی خواهد شد.

نماینده مردم زرند با اشاره به این که طرح استفاده از انرژی خورشیدی در سازمانها موضوع دیگری بود که در جلسه امروز کمیسیون انرژی مطرح شد گفت: ضمن توضیح طرح توسط طراحان آن، موافقان و مخالفان این موضوع نیز نظرات خود را اعلام کردند.

امیری ادامه داد: اگر چه اصل طرح تصویب شده اما برخی از اعضای کمیسیون معتقد بودند که این طرح نیاز به مطالعات بیشتری دارد؛ بر همین اساس کارگروهی برای انجام مطالعات بیشتر درباره استفاده از انرژی خورشیدی در سازمانها تشکیل شد.

این عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اهمیت سیاستهای اقتصاد مقاومتی گفت : در همین زمینه برخی از مسئولان شرکت خدمات انرژی در این کمیسیون حاضر شدند و گزارشی درباره بهره‌وری، بهینه‌سازی مصرف، آثار آن و ظرفیتهای کشور ارائه دادند که این گزارش مورد توجه اعضا قرار گرفت.

وی با اظهار این که مدیران بورس انرژی نیز امروز در جلسه کمیسیون انرژی حضور داشتند و گزارشی از ساختار بورس انرژی و بهره عملکرد آن ارائه کردند گفت: یکی دیگر از مباحث مطرح شده موضوع خرید و فروش برق در بورس انرژی بود.

انتهای پیام/