برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۵ شهر زرند

مراسم با شکوه راهپیمائی روز جهانی قدس علاوه بر مرکز شهرستان زرند در شهر خانوک، ریحانشهر، یزدان شهر و دهستان سربنان با شکوه ویژه‌ای برگزار شد.

مراسم با شکوه راهپیمائی روز جهانی قدس علاوه بر مرکز شهرستان زرند در شهر خانوک، ریحانشهر، یزدان شهر و دهستان سربنان با شکوه ویژه‌ای برگزار شد.

Ghods_02

به گزارش صدای زرند ، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده است، مردم همیشه در صحنه شهرستان زرند ضمن تجدید بیعت با امام راحل و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان بر عهد خویش با مردم مظلوم فلسطین پایبندند.

مردم متدین زرند پرچم مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را برافراشته‌اند، مردم همیشه در صحنه زرند با حضور حماسی و منسجم خود در راهپیمایی روز قدس با اتکا به مولا و مقتدای خود امیرمؤمنان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بار دیگر مواضع ضد صهیونیستی و ضد استکباری خود را با خروش طنین‌انداز الله اکبر و مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر امریکا اعلام داشته و اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

موج عظیم راهپیمایان در حالی که امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های معظم شهدا جانبازان و ایثارگران در حرکت بودند با در دست داشتن پلاکاردهائی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در صفوفی به هم فشرده و طنین شعارهای کوبنده خود بار دیگر لرزه بر اندام امریکای جنایتکار و حامیانش انداختند.

راهپیمایان زرندی اعم از پیر و جوان، مرد و زن، دانش‌آموزان و دانشجویان و گروه‌های مختلف مردم روزه‌دار با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی و نیز حمل دست نوشته‌های ضد صهیونیستی خشم و انزجار خود را نسبت به سیاست‌های استکبار جهانی و اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی ابراز کردند و همدردی و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در حالی که مراسم تشییع نمادین یکی از شهدای فلسطین را بر دوش گرفته بودند با عبور از خیابان فلسطین، امام خمینی (ره)، شهدای محراب و پس از به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و امریکا در محل مسجد جامع تجمع کردند و در پایان قطعنامه راهپیمائی توسط یکی از راهپیمایان قرائت و با فریادهای کوبنده مورد تائید شرکت کنندگان قرار گرفت.

مراسم با شکوه راهپیمائی روز جهانی قدس در شهر خانوک، ریحانشهر، یزدان شهر و دهستان سربنان با شکوه ویژه‌ای برگزار شد.

حضور پرشور ورزشکاران کرمانی در راهپیمایی روز قدس

جنایات اخیر صهیونیست‌‌ها در غزه و سکوت جوامع بین‌المللی نسبت به این فجایع موجب شد تا جامعه ورزش کرمان برای اعتراض نسبت به اعمال وحشیانه رژیم جعلی صهیونیست حضور پرشورتری در راهپیمایی روز قدس در سال جاری داشته باشد.

به گزارش صدای زرند، جنایات اخیر صهیونیست‌‌ها در غزه و سکوت جوامع بین‌المللی نسبت به این فجایع موجب شد تا جامعه ورزش کرمان برای اعتراض نسبت به اعمال وحشیانه رژیم جعلی صهیونیست حضور پرشورتری در راهپیمایی روز قدس در سال جاری داشته باشد.

جامعه ورزش کرمان با حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس در حمایت از کودکان بی‌دفاع فلسطین و محکوم کردن حملات رژیم غاصب صهیونیست بار دیگر با شهدا و رهبر معظم انقلاب بیعت بسته و همگام با مردم روزه‌دار ایران اسلامی اقتدار و شکوه خود را برای حمایت از مجاهدت‌های فلسطینیان به رخ جهان کشیدند.

امروز هیئت‌های ورزشی استان کرمان متشکل از مدیران، مربیان، ورزشکاران و مدال‌آوران با پیوستن به راهپیمایی روز قدس برائت و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تهاجم وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم غزه آنقدر تکان‌دهنده است که دل هر انسان آزاده را در سراسر جهان جریحه‌دار می‌کند.

محمود محمودی‌نیا از سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای منطقه در قبال حملات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه به‌ شدت انتقاد کرد و گفت: مجامع بین‌المللی که مدعی حقوق بشر هستند نه تنها در برابر جنایات وحشیانه سکوت کرده‌اند بلکه از آنها حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: روز قدس، حرکتی جهانی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی با هدف بیدارگری و اعلام همبستگی مسلمانان جهان با یکدیگر است و در سال جاری روز قدس نه تنها روز حمایت از فلسطین بلکه روز تقدیر از مجاهدت مردم غزه است.

محمودی‌نیا شرکت در راهپیمایی روز قدس را حضوری معنوی و سهیم بودن در انقلابی بزرگ دانست که منجر به تقویت امنیت کشورهای اسلامی می‌شود.

وی عنوان کرد: جامعه ورزش کرمان با محکوم کردن جنایات ددمنشانه این رژیم جنایتکار، همگام با آحاد مردم مسلمان و روزه‌‌دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد و با مشت‌های گره کرده، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سر داد.

محمودی‌نیا گفت: با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم آزاده فلسطین نشان دادیم که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هیچ‌گاه پرچم دفاع از مظلومان را بر زمین نمی‌‌گذارند.

انتهای پیام/