ذره بین صدای زرند را بشنوید / پادکست صدای زرند – ۳

شما می توانید صدای خود را از طریق سایت خبری صدای زرند به گوش مسئولین شهرستان برسانید. منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان در این زمینه هستیم.

Podcast-screencraft1

مهمترین اخبار هفته را در ذره بین صدای زرند دنبال کنید.

امید است پروژه ای که با همت جمعی از جوانان خوش ذوق و فعال شهرستان زرند و با هدف رساندن مهمترین اخبار شهرستان زرند به گوش شما شهروندان عزیز تحت عنوان پادکست صدای زرند یا رادیو صدای زرند طراحی و اجرا شده است با همکاری شما شهروندان محترم و همیاری مسئولین شهرستان روند رو به رشدی داشته باشد. شما می توانید صدای خود را از طریق سایت خبری صدای زرند به گوش مسئولین شهرستان برسانید. منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان در این زمینه هستیم.

در این نسخه، صدای زرند به درون مردم آمده است و این سوال را از آنان پرسیده است. می خواستیم بدونیم هدف شما از حضور در این راهپیمایی چیست و نظرتون در مورد این روز چیه؟ نظرات مردم را می توانید به صورت آنلاین و یا با دانلود فایل پادکست گوش نمایید.

صدای زرند از شما عزیزان این خواهش را دارد که با دانلود فایل پادکست و ارسال آن از طریق بلوتوث به دوستانی که دسترسی به اینترنت ندارند ما را در ارائه بهتر اخبار از این طریق یاری نمایید.
صدای زرند

با سپاس.

ضبط در استودیو پارسوآ کاست (Parsoa Cast)

پخش آنلاین پادکست :




*****************************

برای دانلود سومین پادکست صدای زرند می توانید از لینک زیر استفاد نمایید.

پادکست شماره ۳ – حجم فایل ۳٫۶ مگابایت

SZ.LOGO