شبکه‌های ماهواره‌ای اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند

امام جمعه زرند گفت: دشمنان ما از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای به دنبال از بین بردن اعتقادات ما و به‌ ویژه جوانان هستند.

امام جمعه زرند گفت: دشمنان ما از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای به دنبال از بین بردن اعتقادات ما و به‌ ویژه جوانان هستند.

کرمی پور

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور صبح امروز در آیین نماز عید سعید فطر در محل مصلای این شهرستان اظهار داشت: دشمن در پی تفرقه‌اندازی میان مسلمانان است.

وی بیان داشت: مسئله جنگ غزه و کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین مهمترین مسئله امروز جهان اسلام است که باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

امام جمعه زرند ادامه داد: دشمنان ما از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای به دنبال از بین بردن اعتقادات ما هستند و باید بدانیم که دشمنان اسلام از اختلاف میان مسلمانان سوءاستفاده کرده و روز‌به‌روز بر شدت ظلم به آنها می‌افزایند، لذا باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.

کرمی‌پور با اشاره به طرح در دست اقدام مصلای جدید زرند گفت: تاکنون حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و برای تکمیل این طرح نیاز به کمک خیران شهرستان زرند است.

وی از خدمات ارزشمند استاندار کرمان در راستای توسعه و جذب سرمایه‌گذاری قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با پشتکار نماینده و فرماندار زرند و حمایت‌های استاندار کرمان شاهد پیشرفت بیش از پیش شهرستان زرند باشیم.

امام جمعه زرند از اسراف بی‌رویه در مراسم ترحیم انتقاد کرد و یادآور شد: باید این هزینه‌ها در راستای کمک به امور خیرخواهانه هزینه شود و این مهم نیاز به فرهنگسازی دارد.

به گزارش صدای زرند، همچنین نماز عید فطر در شهرهای خانوک، ریحان‌شهر و یزدان‌شهر و روستاهای مختلف شهرستان زرند با شکوه خاصی اقامه شد.

انتهای پیام/