اختصاص بودجه ماده ۱۸۰ برای احداث جاده زرند – کوهبنان

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث و تکمیل جاده زرند- کوهبنان از محل ماده ۱۸۰ بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای احداث و تکمیل جاده زرند- کوهبنان از محل ماده ۱۸۰ بودجه‌ای در نظر گرفته شده است.

Dr Amiri

به گزارش صدای زرند ،حسین امیری در گفت‌وگو اظهار کرد: کلنگ احداث جاده زرند- کوهبنان در زمان آغاز به کار دولت نهم به زمین زده شد، اما متاسفانه از آن سال تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

وی با بیان اینکه در اواخر سال ۹۱ مجوز ردیف ۲۱۵ در بودجه به این جاده اختصاص یافت، افزود: متاسفانه در سال ۹۲ با تاکید رئیس جمهور وقت مبنی بر اینکه طرح جدیدی در بودجه سالانه لحاظ نشود، عملیات اجرایی این جاده برای بار دیگر به تعویق افتاد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با این وجود چانه زنی‌ها برای آغاز عملیات اجرایی جاده زرند- کوهبنان همچنان ادامه داشت، تصریح کرد: در نهایت امسال از محل بودجه ماده ۱۸۰ که می‌بایست با نظر نمایندگان هر استان یا شهرستان هزینه شود، اعتباری برای احداث جاده زرند – کوهبنان اختصاص یافت.

امیری با تاکید بر اینکه پیگیری‌ها برای آغاز عملیات اجرایی این جاده  در سال جاری ادامه دارد، گفت: باید یک کارگروه اورژانسی برای احداث این جاده در استان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه جاده فعلی زرند –  کوهبنان به لحاظ فنی از استانداردهای لازم برخوردار نیست، اظهار کرد: متاسفانه هر ساله شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگواری در این جاده هستیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تا زمان آغاز عملیات اجرایی جاده زرند- کوهبنان پیگیری‌ها ادامه دارد تا به نتیجه مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام/