مشاور عالی وزیر ورزش به کرمان می‌رود/ برگزاری جشنواره شهید باهنر در استان/ زمین چمن مصنوعی یزدانشهر زرند افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از سفر مشاور عالی و معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش به این استان طی هفته دولت خبر داد.

3به گزارش خبرنگار مهر، محمود محمودی‌نیا صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران برنامه های این اداره را به مناسبت هفته دولت اعلام کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی ورزشی و کلنگ زنی پروژه های عمرانی از ۲۴ مردادماه لغایت هفتم شهریور ماه انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: جمعه ۲۴ مرداد ماه جاری از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در سالن شهید تجلی برگزار می‌شود و دوشنبه ۲۷ مردادماه به مناسبت آغاز بازگشت آزدگان به میهن اسلامی از آزاده اداره کل ورزش و جوانان ساعت هشت صبح در صبحگاه مشترک اداره کل ورزش و جوانان تجلیل می شود.

محمودی نیا با اشاره به سفر یک روزه احمدی، مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان به کرمان گفت: با حضور عبدالحمید احمدی مشاور عالی وزیر برنامه های خاصی از جمله  بازدید از پروژه‌های عمرانی و جلسه وی با هیئت ها، سمن ها و کارکنان در نظر گرفته شده است که این سفر در روز پنجشنبه مورخ  ۳۰ مرداد صورت می گیرد.

وی همچنین افزود: همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ساعت شش صبح پنجشنبه ۳۰ مرداد و پنجشنبه ششم شهریور در تمام ادارات کل برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان کرمان اظهار داشت: صبحگاه مشترکی از ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح در محل این اداره برگزار خواهد شد که طی آن از روسای برتر شهرستان ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته دولت استفاده از تمام اماکن ورزشی شهر کرمان برای تمام افراد در سه شنبه چهارم شهریورماه رایگان است که علاقمندان می توانند از ساعت ۷ تا ۲۲ از اماکن ورزشی استفاده کنند.

محمودی نیا از افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی شهید باهنر خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه کارکنان دولت با عنوان روز کارمند، ورزش و تندرستی از ساعت ۹ صبح چهارشنبه پنجم شهریورماه در سالن فجر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: پنجشنبه ششم شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح در محل فرهنگسرای کوثر از جوانان برتر استان کرمان تجلیل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان از همایش پیاده روی و گردشگری با حضور استاندار، فرماندار، مدیران استانی و نظامی، مسئولان ادارات شهر کرمان و هیئت های ورزشی در جمعه هفتم شهریور ماه خبر داد و گفت: این برنامه از ساعت هفت صبح در مجموعه تفریحی ورزشی رشیدفرخی واقع در جاده کوهپایه – کیلومتر ۱۴ صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه کلنگ زنی پروژه های عمرانی از ۲۴ مردادماه تا هشتم شهریورماه به مناسب هفته دولت انجام می شود، گفت: این پروژه ها در مجموع با مساحت ۱۱ هزار و ۱۰۰ مترمربع  و اعتبار ۱۰ هزار و ۹۷۸ میلیون ریال هستند.

این مسئول همچنین اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی یزدانشهر زرند با مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار سه هزار و ۷۸ میلیون ریال که کلنگ زنی آن از سال ۹۰ آغاز شده بود، افتتاح می‌شود.

محمودی نیا تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی محمدآباد منوجان با مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار د. هزار و ۷۵۰ میلیون ریال و زمین چمن مصنوعی نودژ منوجان با مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع و دو هزار و ۷۵۰ میلیون ریال که از سال ۹۰ کلنگ زنی شدند به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد زمین چمن طبیعی باغین به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار دو هزار و ۴۰۰ میلیون ریال که محل تامین اعتبار این پروژه از سوی وزارت نفت بوده است و از سال ۸۹ کلنگ آن خورده است در هفته دولت افتتاح می‌شود.