۷۰ دانشجوی بسیجی پیام نور زرند در اردوهای جهادی این شهرستان شرکت دارند

اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور زرند از تاریخ ۱۱مرداد ماه جاری در روستاهای ده قاضی و حتکن از توابع این شهرستان در آغاز شده است.

اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور زرند از تاریخ ۱۱مرداد ماه جاری در روستاهای ده قاضی و حتکن از توابع این شهرستان در آغاز شده است.

ordo4_0

به گزارش صدای زرند ، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند گفت: ۷۰دانشجوی بسیجی دانشگاه پیام نور زرند در اردوهای جهادی زرند شرکت دارند.

محسن عسکرزاده، درگفتگو با صدای زرند گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور زرند از تاریخ ۱۱مرداد ماه جاری در روستاهای ده قاضی و حتکن از توابع این شهرستان در آغاز شده است.

وی افزود: در این اردوی ۱۰ روزه فعالیت‌های متعددی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی‌، آموزشی، هنری و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود. از جمله برنامه‌های فرهنگی این اردو برگزاری یادواره شهدای، دیدار با خانواده شهدا‌، محفل انس با قرآن کریم، برپایی نمایشگاه دجال واره به همراه کلاس‌های آسیب‌شناسی ماهواره بود.

عسکرزاده اظهار کرد: در حوزه آموزشی کلاس‌های آموزش مشاوره خانواده و کلاس‌های اعتقادی و معنوی، آموزش قرآن کریم و به ‌صورت رایگان ارائه شد و در زمینه بهداشتی در امر ویزیت رایگان و بررسی فشار خون و قند خون اهالی خدماتی ارائه می شود.

مسئول بسیج دانشجویی زرند گفت: کلاس‌های بررسی آبیاری تحت فشار و افزایش راندمان آب و تولید در واحد سطح، کلاس‌های توجیهی اقتصاد مقاومتی همراه با برگزاری کلاس‌های مختلف‌ هنری از جمله خطاطی، دیوار‌نویسی و نقاشی و کلاس‌های علمی و آموزشی ویژه دانش‌آموزان در این اردوی ۱۰ روزه برگزار شد.

وی هدف از برگزاری اردوهای جهادی را پیروی از فرامین رهبر انقلاب برای رفع محرومیت و کمک به مردم در زمینه‌های مختلف، خود‌سازی دانشجو‌یان و جهاد با نفس، ایجاد حس مودت و دوستی میان دانشجویان، آموزش مد‌یریت جهادی، کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم و بررسی مشکلات ر‌وستاییان‌ عنوان کرد.

انتهای پیام/