مقابله تمام عیار با جنگ نرم دشمن مهمترین رویکرد سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه زرند با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای مقابله با جنگ نرم به کار بسته است، گفت: هر نهاد و دستگاهی که تابع ولایت فقیه باشد، در همه زمینه‌ها موفق می‌شود.

فرمانده سپاه زرند با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای مقابله با جنگ نرم به کار بسته است، گفت: هر نهاد و دستگاهی که تابع ولایت فقیه باشد، در همه زمینه‌ها موفق می‌شود.

سرهنگ زمانی

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم، سرهنگ عبدالمجید زمانی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند که در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خود می‌بالد و افتخار می‌کند که از بدو تشکیل تابع محض ولایت فقیه بوده است.

وی افزود: چشمان یکایک پاسداران و بسیجیان دوخته به لبان مبارک ولایت است، چرا که چشمان ولایت دوخته به لبان حضرت ولی عصر (عج) است.

فرمانده سپاه زرند با بیان اینکه پرونده درخشان عملکرد سپاه پاسداران برکسی پوشیده نیست، گفت: سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب اسلامی است که در سال۵۸ به شکل رسمی شکل گرفت و از اول انقلاب هر فتنه‌ای که پیش آمد چه داخلی و چه خارجی، مردانه سینه را سپر کرد و وارد میدان شد.

سرهنگ زمانی اظهار کرد: با توجه به اینکه سپاه حافظ انقلاب و ارزش‌های والای آن است، مردانه از مرزهای فکری و اعتقای جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و تا امروز موفق بوده است.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی این موفقیت‌ها این است که سپاه تابع محض ولایت فقیه است و هر نهاد و دستگاهی که تابع ولایت باشد، در همه زمینه‌ها موفق خواهد شد .

فرمانده سپاه زرند با اشاره به اینکه امروز سه حوزه فرماندهی، نمایندگی و حفاظت اطلاعات تنها دغدغه‌شان این است که تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری بر زمین نماند و به آن عمل کنند، گفت: با تعاملی که بین شاکله سپاه در شهرستان زرند وجود داشته، در ابعاد مختلف جنگ فرهنگی دشمن، ۳حوزه فرماندهی، نمایندگی و حفاظت اطلاعات پای کار بوده و تمام هم و غم خود را درباره جنگ نرم به کار گرفتند.

سرهنگ زمانی با تاکید بر اینکه در این میان نمایندگی در این زمینه به مراتب جلوتر بوده است، گفت: نمایندگی ولی فقیه در شهرستان در جهت روشنگری و بصیرت افزایی در همه زمینه‌ها به ویژه مضرات و معضلات ماهواره تلاش شبانه روزی در حوزه و پایگاه‌های مقاومت داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که تدابیر مقام معظم رهبری را در جامعه پیاده کنیم، چرا که ایشان برای همه ما در همه زمینه‌ها به ویژه حفظ حقوق بیت المال و ساده زیستی الگو هستند.

انتهای پیام/