برگزاری گفتمان دینی ‘قرآن و اقتصاد زندگی’ در زرند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از برگزار شدن گفتمان دینی با عنوان “قرآن و اقتصاد زندگی” خبر داد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند از برگزار شدن گفتمان دینی با عنوان “قرآن و اقتصاد زندگی” خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی حسنی

به گزارش صدای زرند ، حجت‌الاسلام مهدی حسنی بیان داشت: در این جلسه گفتمان دینی که با همکاری گروه تبلیغی بیان و در محل پارک شهید شهرستان برگزار شده، به ارائه راهکارهای قرآنی به منظور افزایش کمی و کیفی زندگی اشاره شده است.

 
حجت‌الاسلام مهدی حسنی افزود: هر کدام از ما تا به حال، بارها و بارها این جمله را شنیده ایم که قرآن، آخرین و کامل ترین برنامه زندگی، از سوی خدا برای ما انسان هاست که به تمام مسائل زندگی توجّه داشته و حتّی از جزئی ترین آنها هم غافل نبوده است، امّا؛ واقعاً تا به حال، چه قدر به این گفته ایمان داشته ایم و چه قدر سعی کرده ایم که مسائل زندگی خودمان را با استفاده از آیات و راهنمایی های قرآن به سرانجام برسانیم؟

 
حجت‌الاسلام حسنی در ادامه گفت: در این جلسه پرسش و پاسخ سعی شد بسیاری از نکات کاربردی ضروری در زندگی ایده آل مطرح و پاسخ داده شود.

 
حجت‌الاسلام حسنی اظهار داشت: اصول حاکم بر اقتصاد جامعه و بررسی روابط اقتصادی شهروندان در عرصه کار و تلاش روزانه، از جمله مسائلی است که می توان آنها را در لا به لای ایات قرآن پی گیری نمود و با استفاده از راهنمایی ها و رهنمودهای قرآنی، به یک الگو یا دستور العمل ثابت، واقع گرا و بدون نقص در این زمینه دست یافت.

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زرند ابراز داشت: توجه و عمل به دستورات الهی می تواند راهگشای مشکلات فراوانی که در عصر حاضر، گریبانگیر بشر شده است، باشد و ما را به سوی جامعه آرمانی مورد نظر اسلام راهنمایی کند.

 
مهدی حسنی در پایان گفت: بنابراین، اگر مسلمانان به چنین برنامه کاملی که قرآن برای آنها در نظر گرفته است، به خوبی عمل کنند، نه تنها فقر از جامعه آنها رخت بر می بندد، بلکه در تمام زوایای زندگی خود، چه روحی و چه جسمی به اعتدال می رسند.

 

انتهای پیام/