اخذ مجوزهای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان در کرمان

رئیس اداره دارایی و امور اقتصادی کرمان گفت: با آغاز به کار پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان کرمان، سرمایه‌گذاران می‌توانند مجوزهای سرمایه‌گذاری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اخذ کنند.

رئیس اداره دارایی و امور اقتصادی کرمان گفت: با آغاز به کار پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان کرمان، سرمایه‌گذاران می‌توانند مجوزهای سرمایه‌گذاری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن اخذ کنند.

مجوزهای سرمایه‌گذاری

به گزارش صدای زرند از کرمان، حمید شیخ اسدی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار پنجره واحد سرمایه‌گذاری در استان کرمان، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های اقتصادی که استاندار کرمان تعریف کرده و در راستای تحقق اهداف مثلث توسعه اقتصادی در استان، این پنجره واحد فعال می‌شود.

وی بیان کرد: در برنامه پنجم توسعه به تشکیل پنجره واحد سرمایه‌گذاری در تمام استان‎ها تاکید شده است که این پنجره واحد باید در دبیرخانه ستاد سرمایه‌گذاری هر استان فعال شود.

رئیس اداره دارایی و امور اقتصادی استان کرمان گفت: به منظور ایجاد انگیزه و تشویق سرمایه‌گذاران، این پنجره واحد سرمایه‌گذاری نشست‌ها و برنامه‌های تخصصی خود را به شکل مرتب برگزار خواهد کرد.

شیخ اسدی افزود: در نشست‌های هفتگی نماینده تام‌الاختیار تمام دستگاه‌ها به همراه سرمایه‌گذار و بر اساس طرح‌های سرمایه‌گذاری تصمیم گیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: از آنجا که فعالیت‌های این پنجره واحد ضرورت کار اداری  ندارد، می‌توان از نمایندگان هر دستگاه نیز به جای مدیر دستگاه  در نشست‌ها استفاده کرد.

دبیر ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمان بیان کرد: از جمله فعالیت‌های این پنجره واحد، هماهنگی لازم بین دستگاه‌های اجرایی برای کسب مجوزهای سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

شیخ اسدی گفت: این کوتاه شدن زمان برای ارائه مجوز تشویق و انگیزه مضاعفی برای سرمایه‌گذاری در استان کرمان خواهد بود.

وی تصریح کرد: کسانی که در حین سرمایه‌گذاری در استان نیز دچار مشکل شوند، با مراجعه به این پنجره واحد مشکلات سد راه آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن رفع می‌شود.

دبیر ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در این پنجره واحد، ایجاد هماهنگی و همکاری لازم بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذار به منظور توسعه و رونق اقتصادی در استان است.

انتهای پیام/ت