کاروان پیاده‌روی محبان‌الرضا (ع) زرند عازم مشهد شد

مدیر کاروان محبان الرضا (ع) زرند گفت: برای پانزدهمین سال پی‌درپی کاروان پیاده‌روی بسیجیان محبان‌الرضا (ع) شهرستان زرند عازم مشهد مقدس شد.

مدیر کاروان محبان الرضا (ع) زرند گفت: برای پانزدهمین سال پی‌درپی کاروان پیاده‌روی بسیجیان محبان‌الرضا (ع) شهرستان زرند عازم مشهد مقدس شد.

کاروان-پیاده-زرند

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ،عباس ایرانمنش امروز در گفت‌و‌گو اظهار داشت: برای پانزدهمین سال پی‌درپی کاروان پیاده‌روی بسیجیان محبان‌الرضا (ع) شهرستان زرند عصر روز سه‌شنبه ۲۸ مرداد ماه جاری عازم مشهد مقدس شد.

 

 

وی بیان داشت: این کاروان پیاده‌روی در قالب ۱۰۰ نفر از بسیجیان با پای پیاده به پابوس هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت می‌روند.

 

 

ایرانمنش ادامه داد: حرکت فرهنگی بسیجیان با شعار مبارزه با تهاجم فرهنگی و توطئه دشمنان علیه جوانان آغاز شده و در مسیر برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعددی اجرا می‌شود.

 

 

وی اضافه کرد: برای پانزدهمین سال است، این کاروان با پای پیاده مسافت ۸۴۰ کیلومتری زرند – مشهد مقدس را به مدت ۲۰ روز با عبور از مسیر راور، نایبندان، دیهوک، فردوس، گناباد و تربت‌حیدریه تا حرم مطهر ثامن‌الحجج (ع) طی می‌کنند.

 

 

مدیر کاروان محبان الرضا (ع) زرند افزود: در این کاروان ۱۰۰ نفر حضور دارند و اکثر آنها جوانان و نوجوانان بسیجی، دانشجو و دانش‌آموز هستند و روزانه به طور متوسط بین ۳۰ تا ۳۵ کیلومتر پیاده‌روی می‌کنند.

 

 

ایرانمنش مسن‌ترین شرکت‌کننده در این پیاده‌روی را حسین عرب‌پور ۷۲ ساله و این سفر را یازدهمین سفر وی ذکر کرد و جوان‌ترین اعضای کاروان را علی کریمی و محمدمهدی مینوئی هر دو ۱۳ ساله عنوان کرد.

 

 

وی همچنین به برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در مسیر توسط حجت‌الاسلام علیزاده روحانی کاروان اشاره کرد و گفت: برپایی نمازهای جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، بیان احکام، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، خواندن دعای عهد، تفسیر قرآن‌ کریم، زیارت عاشورا و زیارت امامزادگان از جمله این برنامه‌هاست.

 

 

ایرانمنش یادآور شد: در مراسم بدرقه این کاروان امام جمعه زرند، جمعی از مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم ولایت‌مدار حضور داشتند و این مراسم با ذبح گوسفند با شکوه ویژه‌ای برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/