از شهردار جدید کوهبنان چه انتظاراتی دارید؟

به گزارش صدای زرند از کوهبنان همانطور که می دانید شورای شهر و شهردار از جمله نهادهایی هستند که یکی مستقیم و دیگری با واسطه توسط مردم انتخاب می شوند.

Mohseni

به گزارش صدای زرند از کوهبنان همانطور که می دانید شورای شهر و شهردار از جمله نهادهایی هستند که یکی مستقیم و دیگری با واسطه توسط مردم انتخاب می شوند.

مردمی که با انتخاب خود تلاش می کنند روند توسعه شهر را سرعت ببخشند، شورایی که از طرف مردم قدرت پیدا می کند تا شهرداری را انتخاب نماید که بتواند خواسته های مردم شهر را جامه ی عمل بپوشاند و همین مردم هستند که با نظرات و پیشنهادهای مفید و سازنده خود می توانند کمک کار و پشتیبان شهردار و شورای شهر باشند.

به همین دلیل اکنون که توسط شورای شهر مهندس یاسر محسنی به عنوان شهردار جدید کوهبنان انتخاب و شروع به کار نموده است ضمن تبریک، به ایشان عرض می کنیم پوشیدن ردای مقدس خدمت رسانی به همنوعان، توفیق مقدری است از جانب خداوند باری تعالی که علاوه بر ارج و قرب الهی، محبوبیت در قلوب شهروندان قدرشناس را نیز به همراه دارد و داشتن شهری زیبا و پیشرفته آرزوی هر شهروند کوهبنانی است که امیدواریم شما در جهت تحقق این آرزو اقدامات اساسی انجام دهید.

اینجانب به عنوان یک شهروند کوهبنانی معتقدم مردم باید به شهردار فرصت دهند تا این مدیر جوان بتواند از فرصت خدمتگزاری نهایت استفاده را ببرد و شهردار نیز می بایست دائماً با مردم و افراد صاحب نظر در ارتباط و تعامل باشد و از راهکار و ارائه طریق شهروندان در موفقیت و خدمات رسانی موثر استفاده نماید.

به عنوان مثال تشکیل کارگروه هایی با معتمدین و اهالی متخصص شهر و استفاده از توانمندی آنها و مشارکت آنان در امر سازندگی می تواند بسیار کارگشا باشد.

بدون شک نظرات و پیشنهادات شما شهروندان کوهبنانی نیز راهگشای بسیاری از بن بست های پیش روی شهرداری خواهد بود و اکنون جهت توسعه شهرمان منتظر شنیدن دیدگاه های ارزشمند شما عزیزان هستیم. امیدواریم با انعکاس دیدگاه های شما بتوانیم گامی هر چند کوچک در توسعه شهرمان برداریم.

همه شهروندان و صاحب نظران کوهبنانی می توانند دیدگاه های خود را برای ما بفرستند تا در ذیل همین مطلب درج شود و به اطلاع شهردار جدید و جوان کوهبنان رسانده شود.

* به نظر شما اولویت های کاری شهردار جدید کوهبنان چیست؟

* شما چه انتظاراتی از شهردار جدید کوهبنان دارید؟

* به نظر شما شهر توریستی کوهبنان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

* شما به عنوان یک شهروند چه کمکی می توانید به شهردار کوهبنان نمائید؟

انتهای پیام/

محمود جعفری