شما بگین شهردار زرند چکار باید بکنه؟

به گزارش صدای زرند ، مرتضی سردار شهرکی عضو شورای اسلامی شهر زرند در وبلاگ خود در مورد شهردار زرند نوشت :

سردار شهرکی

به گزارش صدای زرند ، مرتضی سردار شهرکی عضو شورای اسلامی شهر زرند در وبلاگ خود در مورد شهردار زرند نوشت…

 

یادم هست روزی که اقای مهندس عربنژاد در صحن شورا اسلامی شهر با ۹ رای به عنوان شهردار زرند انتخاب شد دستامونو به هم دادیم  و با یک یا علی هم قسم شدیم بدون هیچ گونه غرض ورزی و خط بازی جهت اعتلای شهر زرند به عنوان تکیه گاه برای شهردار منتخب تلاش کنیم و از حواشی دوری کنیم.

 

 

یادمه  گفتیم اقای شهردار تو در امور اداری و اجرایی شهرداری مختاری هرکی رو میخوای عزل کن و با هرکی میتونی کارکنی منصوب کن ما هیچ دخالتی نمیکنیم و تا اخرین توان از شما حمایت میکنیم.

 

 

قریب سه ماهه که مهندس سکان شکسته شهرداری رو به دست گرفته یه بار فشار میاریم که چرا تیم کاریتو مشخص نمیکنی براش نامه نامهربونی مینوسیم بهش کارت زرد میدیم حالا که مشخص کرده که با کی میتونه کار کنه بهانه میاریم که چرا به این توندی عزل و نصب کردی  و  تهدید استیضاح میکنیم چوب لای چرخش میزاریم.

 

 

حالا انصافا بگین شهردار کدوم دستور مارو اجراکنه دستور اولی که گفتیم که چرا با اقتدار تیم اجرایش رو معرفی نمیکنه و حالا میگیم چرا معرفی کرده حالا شما که داری میخونی نوشته منو بگین شهردار چکار باید بکنه؟

 

 

مرتضی سردار شهرکی عضو شورای اسلامی شهر زرند

***

 

 

بدون شک نظرات و پیشنهادات شما شهروندان زرندی نیز راهگشای بسیاری از بن بست های پیش روی شهرداری خواهد بود و اکنون جهت توسعه شهرمان منتظر شنیدن دیدگاه های ارزشمند شما عزیزان هستیم. امیدواریم با انعکاس دیدگاه های شما بتوانیم گامی هر چند کوچک در توسعه شهرمان برداریم.

همه شهروندان و صاحب نظران زرندی می توانند دیدگاه های خود را برای ما بفرستند تا در ذیل همین مطلب درج شود و به اطلاع شهردار زرند رسانده شود.

* به نظر شما اولویت های کاری شهردار زرند چیست؟

* شما چه انتظاراتی از شهردار زرند دارید؟

* به نظر شما شهر زرند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

* شما به عنوان یک شهروند چه کمکی می توانید به شهردار زرند نمائید؟

انتهای پیام/